logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lwy PR rozdane

   04.10.2011, przeczytano 1759 razy
ilustracjastrzałka

Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało pierwsze w swojej historii Lwy PR w trzech kategoriach. Lwa PR Instytucji Publicznych otrzymała dr Ewa Hope, Lew PR Biznesu został przyznany Jerzemu Ciszewskiemu, a Lew PR NGO Dagmarze Jaklewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lwy-pr-rozdane,13651,artykul.html

Do nagrody Lew PR 2010 nominować mógł każdy, lecz wyboru dokonali tylko członkowie PSPR. Lista nominowanych w kategoriach odpowiadających trzem sektorom wyglądała następująco:

  • Lew PR Instytucji Publicznych – dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), Paweł Frątczak (Państwowa Straż Pożarna)
  • Lew PR Biznesu – Leszek Chorzewski (PLL LOT), Jerzy Ciszewski (Ciszewski Public Relations), Eliza Misiecka (Genesis PR)
  • Lew PR NGO – Przemysław Filar (Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia), Dagmara Jaklewicz (Fundacja Kidprotect.pl) i Michał Sobiło (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)

Z przebiegu i wyników konkursu zadowolony jest Szymon Sikorski, Prezes Zarządu PSPR. Stwierdził on, że impreza z pewnością będzie kontynuowana w przyszłych latach.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations obok Lwów PR zatrzymuje także drugą nagrodę – Łby PR, przyznawać ją będzie nieregularnie za całokształt działań na rzecz branży public relations.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Dodatkowe informacje:

O PSPR:
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą od 1994 roku, składająca się z członków będących pracownikami działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcami wyższych uczelni oraz pracownikami agencji PR. PSPR prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń. Patronuje przedsięwzięciom sprzyjającym wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764