logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lwy PR. Konkurs i konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

  PR 17.08.2011, przeczytano 1225 razy

„Lwy PR” to nowy, doroczny plebiscyt organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lwy-pr.-konkurs-i-konferencja-polskiego-stowarzyszenia-public-relations,13255,artykul.html

Zgłoszone mogą być osoby fizyczne działające w dziedzinie PR w jednym z trzech sektorów gospodarki: sektor publiczny, biznes oraz działalność pozarządowa (NGO), a zgłaszającymi – wszystkie osoby fizyczne.Wręczenie Lwów PR będzie połączone z konferencją "Wyzwania dla branży PR" i będzie miało miejsce 29 września.

Wyłonienie zwycięzców odbywa się w trakcie dwuetapowego głosowania. Spośród zgłoszonych kandydatur komisja konkursowa wybiera po trzy osoby w każdej kategorii i poddaje je pod głosowanie członków PSPR. Taka demokratyczna i szeroka metodologia zapewnia najpełniejszy możliwy obiektywizm wyboru, a jednocześnie jest najwyższą formą uznania przez środowisko zawodowe PR. Laureaci zostaną uhonorowani tytułem i statuetką „Lwa PR”.

Główne kryteria oceny zawierają nie tylko udokumentowane osiągnięcia zawodowe kandydatów, ale także nowatorskość stosowanych przez nich pomysłów i rozwiązań oraz przestrzeganie etyki zawodowej i społecznej.

„Odeszliśmy od formuły konkursu, w którym komisja lub jury przyznaje nagrody w poszczególnych, zawężonych kategoriach, jak np. najlepsza kampania PR, najlepsze wydarzenie promocyjne roku, czy najlepszy magazyn dla pracowników. Chcemy uhonorować najwybitniejsze osobowości naszej branży za bieżącąą działalność, za to, że inspirują całe nasze środowisko zawodowe, że prowokują nas do przemyśleń i do kwestionowania utartych szlaków” – wyjaśnia ideę plebiscytu Szymon Sikorski, Prezes zarządu PSPR.

Gali wręczeniu Lwów 2011 towarzyszyć będzie konferencja "Wyzwania dla branży PR ad 2011". Szczegóły oraz zgłoszenia na konferencję pojawią się niebawem na stronie konferencji.

Więcej informacji na stronie: http://lwypr.pl

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.lwypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764