logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lwy z Cannes w Poznaniu

  PR 21.11.2011, przeczytano 1685 razy

Najlepsze kampanie PR-owe świata nagrodzone w Cannes Lions będzie można zobaczyć w nowo otwartym Centrum Designu w Concordii. Na pierwszy w Poznaniu pokaz prac z tego najbardziej prestiżowego konkursu kampanii reklamowych na świecie zaprasza Agencja Q&AConsulting oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lwy-z-cannes-w-poznaniu,13982,artykul.html

The Cannes Lions - International Festival of Creativity jest największym na świecie świętem kreatywności i komunikacji. 28 listopada 2011, podczas „Cannes Lions Creative PR Meeting” w Concordii, po raz pierwszy w Poznaniu będzie można zobaczyć najlepsze kampanie tegorocznej edycji konkursu – zwycięzców w kategorii Public Relations. – Chcemy tym spotkaniem zainspirować, ożywić i zintegrować poznańskie środowisko PR – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający Q&AConsulting, juror Cannes Lions podczas poprzednich edycji festiwalu. – Prezentujemy najlepsze casy w dziedzinie PR, by „otworzyć” głowy, pokazać, że można robić w PR naprawdę kreatywne rzeczy. A także by zachęcić poznańskie agencje do większego zaangażowania w konkursy branżowe, w szczególności w Polski Konkurs Reklamy – KTR - tłumaczy.

Spotkanie w Concordii otworzy pokaz nagrodzonych kampanii. Grand Prix w kategorii PR zdobyła w tym roku agencja Clemenger BBDO z Melbourne (Australia) za kampanię „Break Up” dla National Australia Bank. Obok niej zobaczymy zwycięskie casy m.in. z Kolumbii, Japonii, Indii, USA. A wśród nich także kampanię jedynej polskiej agencji: Hill&Knowlton Poland z Warszawy, która zdobyła w Cannes Srebrnego Lwa za „Mam SM” – kampanię uświadamiającą czym jest stwardnienie rozsiane.

Po projekcji odbędzie się dyskusja z udziałem ekspertów: przedstawicieli agencji PR, uczelni, mediów branżowych, a także najsilniejszych marek w Poznaniu. Swój udział w panelu dyskusyjnym zadeklarowali: Małgorzata Faraś, Dyrektor Komunikacji Wrigley Polska, Borys Fromberg, Zastępca Dyrektora Biura Promocji Miasta Poznania, Agnieszka Juszkis, Marketing Manager Galerii Malta, Tomasz Kanton, Brand PR Manager Kompanii Piwowarskiej, Rafał Kołodziej, współtwórca Greenhat Innovation, firmy specjalizującej się w tworzeniu i wdrażaniu innowacji.
Dyskusję poprowadzi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający Q&AConsulting, juror konkursu Cannes oraz przewodniczący kategorii KTR Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy.

Cannes Lions to najbardziej prestiżowy międzynarodowy konkurs w dziedzinie reklamy, którego historia sięga 1954 r. Pierwsza edycja wystartowała krótko po debiucie słynnego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego. I tak: wybitni filmowcy walczą co roku w Cannes o Złote Palmy, a wybitni twórcy reklamy – o Złote Lwy.
W tym roku na Cannes Lions wpłynęło blisko 30 tys. zgłoszeń z całego świata. Pokazy ocenianych podczas festiwalu kampanii reklamowych odbywały się w słynnym Pałacu Festiwalowym między 19 a 25 czerwca. Jury, w którym zasiedli przedstawiciele branży reklamowej z 90 krajów wszystkich kontynentów, wyłonili najlepsze kampanie marketingowe, strategie reklamowe oraz samych twórców. A zwycięzcy otrzymali prestiżowe statuetki - Złote, Srebrne lub Brązowe Lwy.
Ale Cannes Lions to nie tylko konkurs – także miejsce spotkania dla twórców i odbiorców reklamy, specjalistów od komunikacji, a wśród nich - gwiazd z pierwszych stron gazet. Na Cannes Lions gościli m.in: twórca Facebooka Mark Zuckerberg (został wyróżniony rok temu na festiwalu tytułem „Człowiek Mediów 2010”), aktor Ben Stiller, żona Johna Lennona - Yoko Ono, laureat Pokojowej Nagrody Nobla Kofi Annan czy wokalista Bob Geldof.

Cannes Lions Creative PR Meeting: 28 listopada, godz. 17.30, Concordia Design (budynek Starej Drukarni przy ul. Zwierzynieckiej 3, Creative Room, parter). Wstęp na spotkanie jest wolny.

Źródło: Q&AConsulting

Dodatkowe informacje:

Agencja Q&A Consulting PR Communication & Project Consulting powstała w 2001 roku, obecnie zatrudnia 12 osób. Specjalizuje się w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem działań Public Relations, oferuje kompleksową obsługę w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego, investor relations i komunikacji wewnętrznej, a także ochrony inwestycji. Agencja przeprowadza również działania z zakresu konsultacji społecznych, prowadzi także działania e-PR, w tym social media. Do klientów Q&AConsulting należą m.in. Aurelian Oil & Gas, Ball Packaging Europe, grupa CEDC, EDP Renevables Polska, , Kompania Piwowarska, Subway, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Neinver, VK Polska.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – istnieje od 1997 r., w 1999 r. przystąpiło do European Advertising Agencies Association (EAAA). Zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. To w tej chwili 82 członków: agencje reklamowe, domy Mediowe, agencje interaktywne, agencje Brand design. Najważniejszym corocznym przedsięwzięciem SAR jest organizacja trzech wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Media Trendy oraz Polski Konkurs Reklamy – KTR. SAR jest także przedstawicielem w Polsce międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

Klub Twórców Reklamy KTR – organizator Polskiego Konkursu Reklamy KTR, największego konkursu w branży komunikacji marketingowej i około reklamowej, nagradzającego kreatywność w reklamie, PR, Design, Fotografii, Ilustracji. KTR jest również organizatorem Young Creatives – całorocznego programu skierowanego do młodych pracowników agencji reklamowych, PR, domów mediowych, marketrerów i klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764