logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LX-900e - kolorowa drukarka wodoodpornych etykiet

   21.09.2010, przeczytano 16188 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nowe Media wprowadza na polski rynek nowy model drukarki LX-900e do wydruku kolorowych etykiet w rozdzielczości 4800 dpi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lx-900e---kolorowa-drukarka-wodoodpornych-etykiet,11320,artykul.html

Istotnym atutem modelu LX-900e jest ma być szybkość, ostrość i wyrazistość cyfrowych wydruków, niewymagających matryc czy wykonywania minimalnego nakładu.

LX900e ma oddzielne pojemniki na atramenty i posiada możliwość nadruku na różnych podkładach przeznaczonych do druku etykiet atramentowych i kuponów, w tym m.in. na białych i przeźroczystych etykietach poliestrowych TuffCoat Extreme oraz białych BOPP.

Wymienione etykiety mają być odporne na wodę, zarysowania, rozmazywanie i rozdarcia. Dostępne są w wersjach: błyszczącej, półbłyszczącej i matowej, w zróżnicowanych rozmiarach.

Źródło: Nowe Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764