logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LX-900e - kolorowa drukarka wodoodpornych etykiet

   21.09.2010, przeczytano 10170 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nowe Media wprowadza na polski rynek nowy model drukarki LX-900e do wydruku kolorowych etykiet w rozdzielczości 4800 dpi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lx-900e---kolorowa-drukarka-wodoodpornych-etykiet,11320,artykul.html

Istotnym atutem modelu LX-900e jest ma być szybkość, ostrość i wyrazistość cyfrowych wydruków, niewymagających matryc czy wykonywania minimalnego nakładu.

LX900e ma oddzielne pojemniki na atramenty i posiada możliwość nadruku na różnych podkładach przeznaczonych do druku etykiet atramentowych i kuponów, w tym m.in. na białych i przeźroczystych etykietach poliestrowych TuffCoat Extreme oraz białych BOPP.

Wymienione etykiety mają być odporne na wodę, zarysowania, rozmazywanie i rozdarcia. Dostępne są w wersjach: błyszczącej, półbłyszczącej i matowej, w zróżnicowanych rozmiarach.

Źródło: Nowe Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764