logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„M jak mieszkanie” z nową dyrektor artystyczną

  PR 08.08.2011, przeczytano 5281 razy
ilustracjastrzałka

Paulina Ochnio-Przylipiak została nową dyrektor artystyczną miesięcznika „M jak mieszkanie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m-jak-mieszkanie-z-nowa-dyrektor-artystyczna,13176,artykul.html

Paulina Ochnio-Przylipiak ma wieloletnie doświadczenie w kreowaniu koncepcji graficznych czasopism. Była dyrektor artystyczną magazynów: „Twój Styl”, „Look”, „Trendy”, „Max”, a ostatnio wydawnictw VFP Communications (m.in. „Media&Marketing Polska”). Jest absolwentką Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz Central Saint Martins College of Art and Design w Londynie.

Dotychczasowa dyrektor artystyczna, Ewa Roswadowska–Zając, pozostanie na tym stanowisku w miesięczniku „Moje Mieszkanie”.

„M jak mieszkanie” ma także od 1 sierpnia br. nową redaktor naczelną – Agnieszkę Gruszczyńską-Hyc. Zmiany są związane z rozwojem tytułów wnętrzarskich MURATORA.

Źródło: Murator

www.wydawnictwo.murator.pl

Dodatkowe informacje:

„M jak mieszkanie”:
Poradnikowy magazyn o urządzaniu wnętrz.
Inspiruje do zmian, jest źródłem wiedzy o tym, jak pomysłowo oraz funkcjonalnie urządzić i wyposażyć mieszkanie.Podpowiada, jak poradzić sobie zarówno z dużym remontem, jak i drobnymi naprawami.
Praktyczne porady pozwalające uniknąć błędów przy podejmowaniu decyzji związanych z wyborem i kupnem domowych sprzętów.Podpowiedzi i inspiracje dotyczące projektowania, urządzania i wyposażania mieszkań oraz domów, udzielane przez najlepszych architektów i stylistów.

Sesje zdjęciowe realizowane w studiu fotograficznym Wydawnictwa MURATOR. Autorskie aranżacje dopasowane do polskich realiów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764