logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M.M. Druk Serwis pracuje nad linią do konfekcjonowania materiałów reklamowych

  PR 21.01.2020, przeczytano 680 razy

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa małopolskiego na lata 2014-2020, przyznało spółce M.M. Druk Serwis dofinansowanie na realizację projektu badawczo-rozwojowego wraz z wdrożeniem. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie prototypu innowacyjnej na skalę światową linii do konfekcjonowania materiałów akcydensowo-reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m.m.-druk-serwis-pracuje-nad-linia-do-konfekcjonowania-materialow-reklamowych,385393,artykul.html

Podstawowym założeniem tej inicjatywy jest automatyzacja procesu konfekcjonowania. M.M. Druk Serwis to firma posiadająca spore doświadczenie w obszarze procesów produkcyjnych, a także w zagadnieniach związanych z zarządzaniem drukiem (print management). Jednym z kluczowych elementów procesu print management jest właśnie konfekcjonowanie. W głównej mierze polega ono na zebraniu wyprodukowanych materiałów reklamowych w pakiety, zapakowanie ich w bezpieczny i ekonomiczny sposób oraz przygotowanie ich do wysyłki do określonych punktów odbioru.

Doświadczenie poligraficzne M.M. Druk Serwis bazuje na znajomości specyfiki maszyn poligraficznych i procesów postpress. Firma od szeregu lat importuje do Polski maszyny produkcyjne z rynków europejskich i azjatyckich. Dysponuje także własnym działem serwisowym, którego głównym zadaniem jest przeprowadzanie przeglądów i napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Wspomaga tym samym utrzymanie ciągłości produkcyjnej swoich klientów. Aby w pełni wykorzystać możliwości spółki oraz potencjał ludzki, w projekt badawczo-rozwojowy zaangażowano ekspertów zewnętrznych; naukowców i pracowników uczelni wyższych, specjalizujących się w procesach technologicznych, automatyce, robotyce oraz konstruowaniu maszyn.

Linia nad którą pracujemy, ma za zadanie usprawnienie procesu logistycznego, związanego z tworzeniem pakietów materiałów reklamowych. Dzięki temu rozwiązaniu nakładanie, wklejanie dodatkowych elementów czy pakowanie będą przebiegały w znacznie szybszym tempie. W głównej mierze przyspieszy to cały proces, co ma znaczenie nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla naszych klientów, czyli spółek z branży FMCG, IT czy całego sektora usług B2C. Ważnym aspektem projektu, którego nie możemy pominąć, jest poszanowanie środowiska naturalnego. Linia umożliwi wykorzystanie precyzyjnej ilości materiałów wykorzystywanych do pakowania, co ograniczy do minimum wykorzystanie zasobów – wyjaśnia Agnieszka Kopecka, PR Manager M.M. Druk serwis.

Źródło: M.M. Druk Serwis


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wdrożenie bezprocesowych płyt Agfa Eclipse w drukarni Kandrup
Duńska drukarnia Kandrup była jednym z pierwszych europejskich użytkowników nowych bezprocesowych płyt Eclipse firmy Agfa. Już wkrótce po wdrożeniu odnotowała liczne korzyści związane z wykorzystywaniem tych proekologicznych materiałów eksploatacyjnych w codziennej produkcji: większą czystość maszyny drukującej, wysoki kontrast obrazu czy odporność płyt...
API Folie Polska podsumowuje udany dla firmy rok 2020
Zmiany właścicielskie, modyfikacja portfolio, przejęcie kompleksowej obsługi rynku niemieckiego, nowe inwestycje sprzętowe, kolejne wdrożenia i pozyskani klienci z Polski oraz z zagranicy – to najkrótsze podsumowanie działalności polskiego oddziału API Foilmakers w minionym roku. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska przyznaje, że był on dla...
Współpraca Digiprint i HP PWP
Na koniec 2020r. firma Digiprint oraz HP nawiązały współpracę w zakresie prowadzenia sprzedaży segmentu maszyn HP Page Wide. Tym samym, uzupełnione zostało portfolio maszyn cyfrowych Digiprint o wysokowydajne rolowe maszyny inkjetowe.
Konkurs na okładkę w technologii 3D Touch: wyniki
21 grudnia 2020 r. drukarnia Totem.com.pl oraz firma Konica Minolta ogłosiły wyniki Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch. Spośród setki nadesłanych projektów wybrano 8, ich autorzy otrzymali nagrody w łącznej kwocie 15 tys. złotych.
Canon: 2021 rokiem personalizacji, dekoracji wnętrz i digitalizacji dokumentów
Zmiana systemu pracy, postępująca personalizacja druku i coraz większy nacisk na intuicyjność urządzeń. To według ekspertów Canon Polska trendy i wyzwania, jakich w 2021 roku należy spodziewać się w branży druku. W prognozach mówi się też o dobrej sytuacji rynku dekoracji wnętrz, która będzie miała spory wpływ na kondycję polskiej poligrafii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764