logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M.M. Druk Serwis pracuje nad linią do konfekcjonowania materiałów reklamowych

  PR 21.01.2020, przeczytano 507 razy

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa małopolskiego na lata 2014-2020, przyznało spółce M.M. Druk Serwis dofinansowanie na realizację projektu badawczo-rozwojowego wraz z wdrożeniem. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie prototypu innowacyjnej na skalę światową linii do konfekcjonowania materiałów akcydensowo-reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m.m.-druk-serwis-pracuje-nad-linia-do-konfekcjonowania-materialow-reklamowych,385393,artykul.html

Podstawowym założeniem tej inicjatywy jest automatyzacja procesu konfekcjonowania. M.M. Druk Serwis to firma posiadająca spore doświadczenie w obszarze procesów produkcyjnych, a także w zagadnieniach związanych z zarządzaniem drukiem (print management). Jednym z kluczowych elementów procesu print management jest właśnie konfekcjonowanie. W głównej mierze polega ono na zebraniu wyprodukowanych materiałów reklamowych w pakiety, zapakowanie ich w bezpieczny i ekonomiczny sposób oraz przygotowanie ich do wysyłki do określonych punktów odbioru.

Doświadczenie poligraficzne M.M. Druk Serwis bazuje na znajomości specyfiki maszyn poligraficznych i procesów postpress. Firma od szeregu lat importuje do Polski maszyny produkcyjne z rynków europejskich i azjatyckich. Dysponuje także własnym działem serwisowym, którego głównym zadaniem jest przeprowadzanie przeglądów i napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Wspomaga tym samym utrzymanie ciągłości produkcyjnej swoich klientów. Aby w pełni wykorzystać możliwości spółki oraz potencjał ludzki, w projekt badawczo-rozwojowy zaangażowano ekspertów zewnętrznych; naukowców i pracowników uczelni wyższych, specjalizujących się w procesach technologicznych, automatyce, robotyce oraz konstruowaniu maszyn.

Linia nad którą pracujemy, ma za zadanie usprawnienie procesu logistycznego, związanego z tworzeniem pakietów materiałów reklamowych. Dzięki temu rozwiązaniu nakładanie, wklejanie dodatkowych elementów czy pakowanie będą przebiegały w znacznie szybszym tempie. W głównej mierze przyspieszy to cały proces, co ma znaczenie nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla naszych klientów, czyli spółek z branży FMCG, IT czy całego sektora usług B2C. Ważnym aspektem projektu, którego nie możemy pominąć, jest poszanowanie środowiska naturalnego. Linia umożliwi wykorzystanie precyzyjnej ilości materiałów wykorzystywanych do pakowania, co ograniczy do minimum wykorzystanie zasobów – wyjaśnia Agnieszka Kopecka, PR Manager M.M. Druk serwis.

Źródło: M.M. Druk Serwis


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agfa podsumowuje targi Remadays Warsaw 2020
Codzienne pokazy płaskiego plotera Anapurna FB2540i LED z zastosowaniem różnych podłoży sztywnych; prezentacja licznych próbek, zrealizowanych na ploterach wielkoformatowych Agfa i składających się na wystrój stoiska; setki spotkań biznesowych z klientami firmy z segmentu druku wielkoformatowego i cyfrowego prepressu – to najkrótsze podsumowanie jej...
Granpak po raz trzeci inwestuje w technologię drukowania Koenig & Bauer
W drukarni Granpak z Andrychowa od niedawna pracuje nowa, pełnoformatowa arkuszowa maszyna offsetowa Rapida 106-6+L. To trzecie już rozwiązanie marki Koenig & Bauer dostarczone na przestrzeni ostatnich kilku lat do tego prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa. Maszyna stanowi część projektu inwestycyjnego firmy Granpak, realizowanego pod nazwą  „Innowacyjne...
Ruszyła sprzedaż urządzenia Accurio Press C12000/C14000
Konica Minolta oficjalnie wprowadza do sprzedaży swoje nowe, premierowe rozwiązanie do produkcji wysokonakładowej - model Accurio C14000. Od 14 lutego można – kontaktując się z polskimi oddziałami firmy – uzyskać szczegółowe informacje na temat tej maszyny. Jak podkreśla jej producent, bogate możliwości urządzenia pozwalają na zwiększenie wydajności i satysfakcji...
Ruszają zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu
Od 12 lutego inwestorzy mogą składać zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu ogłoszonym przez A&R Carton i Colorpack. Spółki te są częścią grupy AR Packaging, jednej z wiodących firm z branży opakowań w Europie, która zamierza zwiększyć zaangażowanie w akcjonariacie BSC Drukarnia Opakowań z obecnych 60,82% do 100%. Zapisy przyjmowane są...
Jak właściciel plantacji usprawnił druk etykiet na opakowania?
Właściciel jednej z plantacji borówki amerykańskiej miał za zadanie przyspieszyć konfekcjonowanie świeżych owoców, aby dotrzeć z dostawami na czas. Oprócz pracy związanej ze zbiorem owoców, czekał go także żmudny obowiązek - aplikacja etykiety na produktach. Do tej pory aplikacja odbywała się ręcznie, a druk etykiet był outsourcingowany. Osoby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764