logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa

  PR 14.02.2020, przeczytano 525 razy
ilustracja

Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się od ciężkiego sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m.zuiko-digital-ed-12-45-mm-f4.0-pro---nowy-obiektyw-olympusa,385704,artykul.html

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO to kompaktowy, lekki i odporny na warunki atmosferyczne obiektyw, który cechuje się doskonałą jakością optyczną w szerokim zakresie ogniskowych. Zapewnia ostry obraz na całej powierzchni kadru, aż do samych krawędzi. To najbardziej kompaktowy produkt w swojej klasie. Stanowi on uzupełnienie linii obiektywów M.Zuiko PRO.

Układ optyczny obiektywu został odziedziczony z modelu M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO, który znany jest ze swojej wysokiej jakości. Perfekcyjne zaprojektowanie układu soczewek w M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO pozwoliło na uzyskanie obiektywu o wyjątkowo kompaktowej  i lekkiej budowie, pokrywającego jednocześnie duży zakres ogniskowych: od szerokiego kąta 24 mm do tele 90 mm (ekwiwalent dla formatu 35 mm).

Nowy obiektyw posiada między innymi:

  • szybki i precyzyjny autofokus doskonale spisujący się  w każdych warunkach,
  • konstrukcję odporną na pył, niskie temperatury  i zachlapania (uszczelnienia zastosowane w dziewięciu kluczowych miejscach chronią przed kurzem i deszczem, zapewniając bezpieczeństwo i niezawodność nawet  w trakcie sesji w plenerze),
  • doskonale zaprojektowane rozmieszczenie asferycznych soczewek i zastosowanie powłok ZERO - Zuiko Extralow Reflection Optical gwarantuje wysoką jakość optyczną i znacznie redukuje aberracje, duszki i flary, co zapewnia ostre, pełne szczegółów ujęcia,
  • minimalne winietowanie na krawędziach obrazu (pozwala na jasne i precyzyjne odwzorowania sceny aż do samego brzegu kadru),
  • stała wartość przysłony dla wszystkich ogniskowych (dzięki czemu kontrola ekspozycji podczas przybliżania czy też nagrywania filmów jest niezwykle łatwa).

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO dołącza do linii ponad 20 obiektywów M.Zuiko. Jest on kompatybilny z każdym aparatem serii OM-D oraz Olympus PEN, a także z aparatami systemu mikro 4/3 innych producentów.

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO będzie dostępny w Polsce pod koniec marca w czarnej wersji kolorystycznej. Obiektyw będzie kosztował 2 799 zł.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764