logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa

  PR 14.02.2020, przeczytano 666 razy
ilustracja

Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się od ciężkiego sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m.zuiko-digital-ed-12-45-mm-f4.0-pro---nowy-obiektyw-olympusa,385704,artykul.html

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO to kompaktowy, lekki i odporny na warunki atmosferyczne obiektyw, który cechuje się doskonałą jakością optyczną w szerokim zakresie ogniskowych. Zapewnia ostry obraz na całej powierzchni kadru, aż do samych krawędzi. To najbardziej kompaktowy produkt w swojej klasie. Stanowi on uzupełnienie linii obiektywów M.Zuiko PRO.

Układ optyczny obiektywu został odziedziczony z modelu M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO, który znany jest ze swojej wysokiej jakości. Perfekcyjne zaprojektowanie układu soczewek w M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO pozwoliło na uzyskanie obiektywu o wyjątkowo kompaktowej  i lekkiej budowie, pokrywającego jednocześnie duży zakres ogniskowych: od szerokiego kąta 24 mm do tele 90 mm (ekwiwalent dla formatu 35 mm).

Nowy obiektyw posiada między innymi:

  • szybki i precyzyjny autofokus doskonale spisujący się  w każdych warunkach,
  • konstrukcję odporną na pył, niskie temperatury  i zachlapania (uszczelnienia zastosowane w dziewięciu kluczowych miejscach chronią przed kurzem i deszczem, zapewniając bezpieczeństwo i niezawodność nawet  w trakcie sesji w plenerze),
  • doskonale zaprojektowane rozmieszczenie asferycznych soczewek i zastosowanie powłok ZERO - Zuiko Extralow Reflection Optical gwarantuje wysoką jakość optyczną i znacznie redukuje aberracje, duszki i flary, co zapewnia ostre, pełne szczegółów ujęcia,
  • minimalne winietowanie na krawędziach obrazu (pozwala na jasne i precyzyjne odwzorowania sceny aż do samego brzegu kadru),
  • stała wartość przysłony dla wszystkich ogniskowych (dzięki czemu kontrola ekspozycji podczas przybliżania czy też nagrywania filmów jest niezwykle łatwa).

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO dołącza do linii ponad 20 obiektywów M.Zuiko. Jest on kompatybilny z każdym aparatem serii OM-D oraz Olympus PEN, a także z aparatami systemu mikro 4/3 innych producentów.

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO będzie dostępny w Polsce pod koniec marca w czarnej wersji kolorystycznej. Obiektyw będzie kosztował 2 799 zł.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Historyczne elementy miasta na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość,...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
„Wybierz instalację Esoleo i płać mniej za prąd” - kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764