logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa

  PR 14.02.2020, przeczytano 889 razy
ilustracja

Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się od ciężkiego sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m.zuiko-digital-ed-12-45-mm-f4.0-pro---nowy-obiektyw-olympusa,385704,artykul.html

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO to kompaktowy, lekki i odporny na warunki atmosferyczne obiektyw, który cechuje się doskonałą jakością optyczną w szerokim zakresie ogniskowych. Zapewnia ostry obraz na całej powierzchni kadru, aż do samych krawędzi. To najbardziej kompaktowy produkt w swojej klasie. Stanowi on uzupełnienie linii obiektywów M.Zuiko PRO.

Układ optyczny obiektywu został odziedziczony z modelu M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO, który znany jest ze swojej wysokiej jakości. Perfekcyjne zaprojektowanie układu soczewek w M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO pozwoliło na uzyskanie obiektywu o wyjątkowo kompaktowej  i lekkiej budowie, pokrywającego jednocześnie duży zakres ogniskowych: od szerokiego kąta 24 mm do tele 90 mm (ekwiwalent dla formatu 35 mm).

Nowy obiektyw posiada między innymi:

  • szybki i precyzyjny autofokus doskonale spisujący się  w każdych warunkach,
  • konstrukcję odporną na pył, niskie temperatury  i zachlapania (uszczelnienia zastosowane w dziewięciu kluczowych miejscach chronią przed kurzem i deszczem, zapewniając bezpieczeństwo i niezawodność nawet  w trakcie sesji w plenerze),
  • doskonale zaprojektowane rozmieszczenie asferycznych soczewek i zastosowanie powłok ZERO - Zuiko Extralow Reflection Optical gwarantuje wysoką jakość optyczną i znacznie redukuje aberracje, duszki i flary, co zapewnia ostre, pełne szczegółów ujęcia,
  • minimalne winietowanie na krawędziach obrazu (pozwala na jasne i precyzyjne odwzorowania sceny aż do samego brzegu kadru),
  • stała wartość przysłony dla wszystkich ogniskowych (dzięki czemu kontrola ekspozycji podczas przybliżania czy też nagrywania filmów jest niezwykle łatwa).

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO dołącza do linii ponad 20 obiektywów M.Zuiko. Jest on kompatybilny z każdym aparatem serii OM-D oraz Olympus PEN, a także z aparatami systemu mikro 4/3 innych producentów.

M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO będzie dostępny w Polsce pod koniec marca w czarnej wersji kolorystycznej. Obiektyw będzie kosztował 2 799 zł.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Kowalewska dyrektorką marketingu firmy Wawel
Od 1 lutego działem marketingu producenta słodyczy pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.
Kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy zyskała patronat honorowy Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marleny Maląg. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla pracodawców wynikających z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników, a także burzenie...
Paweł Orleański nowym Ambasadorem marki Synergio
Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi.  Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych...
Szybkie wiadomości do dostawców to największa zaleta ESB
Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców...
Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764