logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maann 66 Promocja i Reklama dla Nikon Polska

  PR 06.09.2013, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

To już czwarta seria letnich eventów, przeprowadzonych przez agencję Maann 66 Promocja i Reklama dla Nikon Polska. W ostatni dzień wakacji zakończył się cykl aktywności na plaży pod hasłem „Jestem na wakacjach”. Od 6 lipca 2013 w Gdańsku Jelitkowie oraz Brzeźnie, Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Świnoujściu, gościliśmy prawie 50 tysięcy odwiedzających, których zapoznaliśmy z aparatami i lornetkami firmy Nikon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maann-66-promocja-i-reklama-dla-nikon-polska,19612,artykul.html

Zakończenie serii eventów miało miejsce 1 września 2013 w Gdańsku Brzeźnie, gdzie dodatkowo odbył się ostatni w tym roku, dziesiąty finał w siatkówkę plażową „Nikon Cup”. Gościem specjalnym zawodów był m.in. reprezentant Polski w siatkówce Paweł Woicki.

W miasteczku Nikona, każdy miał możliwość przetestowania najnowszych aparatów fotograficznych, a zrobione samodzielnie zdjęcia, za darmo wydrukować na drukarkach firmy Epson.

Dodatkowo, zespół Promotorów zrobił ponad 11 000 zdjęć konkursowych, na których uczestnicy pozują przebrani, w zabawnych pozach, często z naszymi prześmiewczymi hasłami w rękach, a to dla cennych nagród m.in. aparatów fotograficznych i bonów zakupowych.

Niezależnie od wieku i preferowanego sposobu wypoczynku, każdy mógł znaleźć w miasteczku Nikona swoją strefę relaksu. Najmłodsi wraz z rodzicami chętnie spędzali czas na placu zabaw, gdzie oprócz huśtawek i zjeżdżali, otrzymywali kolorowanki wraz z kredkami, piłki plażowe i smycze.  Młodzi duchem, niezależnie od pogody korzystali z darmowego boiska do siatkówki oraz toru do skimboardingu. Dla wielbicieli promieni słonecznych, przygotowaliśmy leżaki.

Ważnym elementem działań był program „Jestem Bezpieczny”. Już trzeci rok z rzędu, rozdawaliśmy opaski bezpieczeństwa, na których wpisywaliśmy imię dziecka i nr telefonu do rodziców.  Wiemy, że nasze opaski niejednokrotnie pomogły w odnalezieniu zagubionej na plaży pociechy.

Za koncepcję, produkcję, organizację oraz realizację eventu odpowiedzialna była agencja Maann 66 Promocja i Reklama.

Źródło: Maann 66 Promocja i Reklama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764