Agencja MAB przygotowała kampanię dla marki BMW pt.: „Sięgaj po nieznane”, promującą nowy model BMW X1. Działania wspierają także komunikację BMW Comfort Lease, oferty leasingowej po raz pierwszy skierowanej również do klientów indywidualnych. MAB odpowiada za adaptację i produkcję spotu TV oraz radio a także za przygotowanie materiałów prasowych, online i OOH. Kampania potrwa do 22 marca.
Kampania „Sięgaj po nieznane” wprowadza nowy model BMW X1 i komunikuje ofertę leasingową BMW Comfort Lease, która dotychczas była dostępna tylko dla klientów instytucjonalnych. Dodatkowo, w spotach TV i online będzie promowany napęd na 4. koła – BMW xDrive.
MAB odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii ogólnopolskiej, w ramach której powstały dwa różne spoty TV, 15 i 30 s., emitowane w TVN, TVP i Polsacie. Agencja przygotowała także kampanię prasową i online oraz materiały dealerskie, obejmujące radio, prasę, online i OOH.
Kampania trwa od 22 lutego do 22 marca 2016 r. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Źródło: MAB