logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Dowbor w kampanii Trzymaj Pion

  PR 22.11.2019, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania kolejnego odcinka podcastu i videocastu Trzymaj Pion. Tym razem z gościnnym udziałem Macieja Dowbora – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i taty dwóch córek w szczerej rozmowie z blogerką, socjolożką i ambasadorką kampanii Trzymaj Pion – Natalią „Nishką” Tur. W szczerej rozmowie nasz gość opowiada m.in. o tym jak stopniowo odnajdywał się w trudnej roli taty, zmieniających się zadaniach i wyzwaniach jakie stają przed świadomymi rodzicami oraz roli ojca w tej “układance”. Nie zabraknie przy tym kilku historii z samego życia oraz wspomnień… o piwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-dowbor-w-kampanii-trzymaj-pion,384825,artykul.html

Nasza kampania Trzymaj Pion ma na celu wspierane rodziców w zapobieganiu przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków, a także w wychowywaniu dzieci do odpowiedzialnych postaw związanych z alkoholem w dorosłym życiu. Zdaniem ekspertów kampanii to właśnie rola ojców często bywa niedoceniania, a może mieć diametralny wpływ na postrzeganie alkoholu przez nastolatków i młodych dorosłych. W rozmowie Maciej Dowbor wskazuje, że niewłaściwym jest – w jego ocenie – stygmatyzowanie niektórych tematów, jak na przykład właśnie obecności alkoholu w domu, który staje się czasami tematem tabu. Stwierdza, że kulturę picia alkoholu wynosi się z domu, a jak ta kultura będzie wyglądała zależy w dużej mierze od samych rodziców.

Po więcej zapraszamy: www.trzymajpion.pl – strona kampanii gdzie rodzice znajdą teksty eksperckie, porady, rozmowy i informacje o tym jak budować zdrowe relacje z dziećmi i nastolatkami.

Rozmowy dostępne są również w formie podcastów dostępnych na wszystkich najważniejszych platformach:

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764