logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Dowbor w kampanii Trzymaj Pion

  PR 22.11.2019, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania kolejnego odcinka podcastu i videocastu Trzymaj Pion. Tym razem z gościnnym udziałem Macieja Dowbora – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i taty dwóch córek w szczerej rozmowie z blogerką, socjolożką i ambasadorką kampanii Trzymaj Pion – Natalią „Nishką” Tur. W szczerej rozmowie nasz gość opowiada m.in. o tym jak stopniowo odnajdywał się w trudnej roli taty, zmieniających się zadaniach i wyzwaniach jakie stają przed świadomymi rodzicami oraz roli ojca w tej “układance”. Nie zabraknie przy tym kilku historii z samego życia oraz wspomnień… o piwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-dowbor-w-kampanii-trzymaj-pion,384825,artykul.html

Nasza kampania Trzymaj Pion ma na celu wspierane rodziców w zapobieganiu przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków, a także w wychowywaniu dzieci do odpowiedzialnych postaw związanych z alkoholem w dorosłym życiu. Zdaniem ekspertów kampanii to właśnie rola ojców często bywa niedoceniania, a może mieć diametralny wpływ na postrzeganie alkoholu przez nastolatków i młodych dorosłych. W rozmowie Maciej Dowbor wskazuje, że niewłaściwym jest – w jego ocenie – stygmatyzowanie niektórych tematów, jak na przykład właśnie obecności alkoholu w domu, który staje się czasami tematem tabu. Stwierdza, że kulturę picia alkoholu wynosi się z domu, a jak ta kultura będzie wyglądała zależy w dużej mierze od samych rodziców.

Po więcej zapraszamy: www.trzymajpion.pl – strona kampanii gdzie rodzice znajdą teksty eksperckie, porady, rozmowy i informacje o tym jak budować zdrowe relacje z dziećmi i nastolatkami.

Rozmowy dostępne są również w formie podcastów dostępnych na wszystkich najważniejszych platformach:

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764