logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Eliasz dołącza do zespołu PMPG Polskie Media SA

  PR 06.12.2021, przeczytano 316 razy
ilustracja

Z początkiem grudnia Maciej Eliasz obejmuje stanowisko Head of SEO i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Jest to nowa funkcja w strukturach spółki PMPG Polskie Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-eliasz-dolacza-do-zespolu-pmpg-polskie-media-sa,394036,artykul.html

Do głównych zadań Macieja Eliasza jako szefa SEO serwisów, subdomen oraz pozostałych produktów online w portfolio PMPG Polskie Media będzie należało tworzenie i realizacja strategii wzrostu organic search i Google Discover, operacyjne wsparcie redakcji oraz współtworzenie nowych produktów. Eliasz będzie bezpośrednio raportował do Michała Chabasa – dyrektora zarządzającego ds. transformacji i rozwoju.

- Grupa PMPG obrała ścieżkę odważnych decyzji i podejmując proces transformacji cyfrowej, osiągnęła na tym polu w niedługim czasie okazałe zasięgi. Dalszy rozwój serwisów, praca nad jakością wydawniczą oraz pozyskiwaniem użytkowników to wyzwania, które wymagają najlepszych kompetencji - w tym w zakresie ruchu SEO. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Macieja – eksperta w tej dziedzinie. Jestem bardzo podekscytowany czekającymi nas wyzwaniami oraz inicjatywami, które nowy Head of SEO będzie realizował w spółce – komentuje Michał Chabas.

- W ostatnim czasie obserwuję na rynku wiele ciekawych ruchów PMPG w obszarze cyfryzacji i rozwijania ruchu SEO. Widać, że firma ma duży apetyt na rozwój, dlatego bardzo cieszę się na tę współpracę. Transformacja cyfrowa nie może odbywać się bez dbałości o ruch Search i Discover i jestem przekonany, że moje doświadczenie w tym zakresie pozytywnie wpłynie na rozwój i wyniki organizacji – mówi Maciej Eliasz.

Maciej Eliasz przez ostatnie 3 lata pracował w Wirtualnej Polsce, gdzie pełnił funkcję Team Leadera zespołu SEO. Wcześniej był związany z Grupą Pracuj.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764