logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Eliasz dołącza do zespołu PMPG Polskie Media SA

  PR 06.12.2021, przeczytano 391 razy
ilustracja

Z początkiem grudnia Maciej Eliasz obejmuje stanowisko Head of SEO i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Jest to nowa funkcja w strukturach spółki PMPG Polskie Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-eliasz-dolacza-do-zespolu-pmpg-polskie-media-sa,394036,artykul.html

Do głównych zadań Macieja Eliasza jako szefa SEO serwisów, subdomen oraz pozostałych produktów online w portfolio PMPG Polskie Media będzie należało tworzenie i realizacja strategii wzrostu organic search i Google Discover, operacyjne wsparcie redakcji oraz współtworzenie nowych produktów. Eliasz będzie bezpośrednio raportował do Michała Chabasa – dyrektora zarządzającego ds. transformacji i rozwoju.

- Grupa PMPG obrała ścieżkę odważnych decyzji i podejmując proces transformacji cyfrowej, osiągnęła na tym polu w niedługim czasie okazałe zasięgi. Dalszy rozwój serwisów, praca nad jakością wydawniczą oraz pozyskiwaniem użytkowników to wyzwania, które wymagają najlepszych kompetencji - w tym w zakresie ruchu SEO. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Macieja – eksperta w tej dziedzinie. Jestem bardzo podekscytowany czekającymi nas wyzwaniami oraz inicjatywami, które nowy Head of SEO będzie realizował w spółce – komentuje Michał Chabas.

- W ostatnim czasie obserwuję na rynku wiele ciekawych ruchów PMPG w obszarze cyfryzacji i rozwijania ruchu SEO. Widać, że firma ma duży apetyt na rozwój, dlatego bardzo cieszę się na tę współpracę. Transformacja cyfrowa nie może odbywać się bez dbałości o ruch Search i Discover i jestem przekonany, że moje doświadczenie w tym zakresie pozytywnie wpłynie na rozwój i wyniki organizacji – mówi Maciej Eliasz.

Maciej Eliasz przez ostatnie 3 lata pracował w Wirtualnej Polsce, gdzie pełnił funkcję Team Leadera zespołu SEO. Wcześniej był związany z Grupą Pracuj.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona strony głównej Pb.pl
21 marca Puls Biznesu odsłonił nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu skierowanego do menedżerów i właścicieli firm oraz inwestorów, który codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.
„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV
Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764