logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

  PR 02.02.2021, przeczytano 554 razy
ilustracja

Havas Media Group rozwija kompetencje digitalowe i przyciąga kolejnych uznanych ekspertów. Od marca stanowisko Dyrektora Zarządzającego Arena Media obejmie Maciej Godlewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-godlewski-dyrektorem-zarzadzajacym-agencji-arena-media,390046,artykul.html

Zatrudnienie Macieja Godlewskiego to kolejny krok w procesie wzmacniania kompetencji i struktury digital Havas Media Group. W styczniu do agencji dołączył także Łukasz Wiśniewski, który objął stanowisko szefa działu Data Business Intelligence. Od nowego roku do życia została powołana jednostka Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński, odpowiedzialny za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu. W 2020 r. do Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski, ekspert w wieloletnim doświadczeniem w obszarze content i search marketingu.

– W 2021 naszym priorytetem jest dalsza digitalizacja grupy i dynamiczny rozwój agencji Arena Media – mówi CEO HMG Małgorzata Węgierek. – Chcemy, żeby Arena stała się nowoczesną spółką i marką, która jest utożsamiana jako partner i doradca klienta w zakresie zintegrowanej i efektywnej komunikacji. Arena ma duży potencjał wynikający z historii, aktualnego portfolia klientów, a przede wszystkim zespołu i my chcemy ten potencjał wykorzystać w 100%, szczególnie w obszarach usług digitalowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie Maćka Godlewskiego jako dyrektora zarządzającego Areny, co jest strategiczną i bardzo ważną decyzją rozwojową dla naszego biznesu.

Maciej Godlewski spędził blisko 7 lat w grupie K2, gdzie ostatnio pełnił funkcję Chief Growth Officera agencji K2 Precise. Zarządzał wszystkim kluczowymi działami rozwojowymi firmy – od działu strategii digital, przez trading, marketing aż po nowy biznes. Podlegały mu również media nie-digitalowe i dział TV/multiscreen, a jedną z jego głównych ról była integracja komunikacji online oraz offline.

Wcześniej pełnił dodatkowo rolę szefa działu client service agencji K2 Media pracując dla takich klientów jak Nutricia, Pracuj.pl czy Carrefour. Przed dołączeniem do grupy K2 Internet w 2014 roku przez 10 lat zarządzał zespołami obsługującymi największych wówczas klientów Starcomu i liderów swoich kategorii – T-Mobile/Heyah oraz USP Zdrowie.

–  Mało jest specjalistów pokroju Maćka na rynku, którzy wywodzą się ze starej jakościowej szkoły planowania i zakupu mediów oraz posiadają zaawansowaną, praktyczną wiedzę digital czy potrafią efektywnie łączyć działania offline z aktywnością w internecie. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia Maćka, które traktujemy jako ważny etap rozwoju oferty dla naszych klientów – dodaje Małgorzata Węgierek.

Jednym z priorytetów rozwoju Arena Media i celów nowego szefa agencji mediowej jest dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na data driven marketingu i na wiedzy z obszaru e-commerce. To obszar, w którym agencja będzie się rozwijać i planuje kolejne inwestycje.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764