logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Janiak Dyrektorem Sprzedaży Bezpośredniej w Idmnet

  PR 16.02.2012, przeczytano 1568 razy
ilustracjastrzałka

Na początku lutego br. do zespołu IDMnet dołączył Maciej Janiak, który będzie sprawował nadzór nad działem klientów bezpośrednich marek MediaTeam i Afilo, należących do spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-janiak-dyrektorem-sprzedazy-bezposredniej-w-idmnet,14668,artykul.html

Maciej Janiak wcześniej pracował w firmach CR Media Consulting i Interactive Marketing Partner Polska, gdzie rozpoczynał swoją karierę, związaną z branżą internetową. Następnie był związany z agencją ClickAd, w której zajmował się marketingiem on-line, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w firmie AdstockExchange, gdzie nadzorował projekt związany z wdrożeniem platform aukcyjnych w oparciu o technologię real-time bidding. Jest związany zawodowo z branżą internetową
od 2008 roku.

W IDMnet Maciej Janiak zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii sprzedaży
dla klientów bezpośrednich spółki. Jego zadaniem będzie również współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych partnerów oraz poszerzanie obszaru działalności dla segmentu sprzedaży bezpośredniej i umacnianie pozycji sieci IDMnet oraz marek MediaTeam i Afilo na rynku.

Źródło: IDMnet

idmnet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764