SalesTube agencja e-commerce, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko Marketing Intelligence Director obejmie Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzanie zespołem SEM.
Z początkiem grudnia, Maciej Jerzak dołącza do zespołu SalesTube na stanowisko Marketing Intelligence Director. Od 2012 roku w Google Dublin, jako Account Manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie, jako Display Specialist, Media Buying Solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video. Przez ostatnie 2 lata, pełnił funkcję Programmatic Media Manager, odpowiadając za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla jednego z największych globalnych graczy e-commerce, Booking.com.
W SalesTube, na stanowisku Marketing Intelligence Director, Maciej Jerzak będzie odpowiedzialny za zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM, integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy, wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.
- SalesTube jest w tym momencie liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w e-commerce w CEE. Merytoryczne możliwości zespołu i ambicje liderów stwarzają idealne miejsce do praktycznego zastosowania moich doświadczeń z Booking.com i Google. - mówi Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director, SalesTube
Źródło: Group One