logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Jerzak z Booking.com do SalesTube

  PR 06.12.2018, przeczytano 202 razy

SalesTube agencja e-commerce, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko Marketing Intelligence Director obejmie Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzanie zespołem SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-jerzak-z-booking.com-do-salestube,380436,artykul.html

Z początkiem grudnia, Maciej Jerzak dołącza do zespołu SalesTube na stanowisko Marketing Intelligence Director. Od 2012 roku w Google Dublin, jako Account Manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie, jako Display Specialist, Media Buying Solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video. Przez ostatnie 2 lata, pełnił funkcję Programmatic Media Manager, odpowiadając za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla jednego z największych globalnych graczy e-commerce, Booking.com.

W SalesTube, na stanowisku Marketing Intelligence Director, Maciej Jerzak będzie odpowiedzialny za zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM, integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy, wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.

- SalesTube jest w tym momencie liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w e-commerce w CEE. Merytoryczne możliwości zespołu i ambicje liderów stwarzają idealne miejsce do praktycznego zastosowania moich doświadczeń z Booking.com i Google. - mówi Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director, SalesTube

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przedwyborcza akcja
6 debat z kandydatami do europarlamentu w 6 polskich miastach oraz dyskusje w studiu poświęcone pozostałym okręgom wyborczym - to nowa akcja Radia TOK FM pod hasłem "Nasza Europa", która rozpocznie się w maju. Przedwyborcze spotkania otwarte dla zainteresowanych, będą transmitowane na żywo na antenie stacji oraz na portalu tokfm.pl. W serwisie dodatkowo powstanie...
W najbliższych miesiącach oficjalna aplikacja YouTube trafi na urządzenia streamingowe Fire TV, zapewniając użytkownikom nieprzerwany dostęp do świata rozrywki, w tym muzyki, ulubionych artystów, programów rozrywkowych, wiadomości, transmisji wydarzeń sportowych i wielu innych atrakcji.Również w nadchodzących miesiącach posiadacze urządzeń Chromecast i...
Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”
Z początkiem kwietnia br. Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji będzie odpowiadał m.in. za strategiczne partnerstwa, projekty rozwojowe oraz innowacje w ofercie reklamowej premium, monetyzację danych, a także wzmacnianie pozycji „Gazety Wyborczej” jako lidera cyfrowej prasy w Polsce.
TTV wśród pięciu najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w Polsce
W świąteczny poniedziałek, 22 kwietnia 2019 r. stacja TTV odnotowała rekordowy wynik oglądalności. Jej udziały w grupie komercyjnej 16 - 49 wyniosły aż 5,79 %. Tym samym TTV zbliżyła się do „wielkiej czwórki” i znalazła się wśród pięciu najchętniej oglądanych kanałów w Polsce.
E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski
Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764