logo
WIADOMOŚCI

Maciej Jerzak z Booking.com do SalesTube

  PR 06.12.2018, przeczytano 125 razy

SalesTube agencja e-commerce, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko Marketing Intelligence Director obejmie Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzanie zespołem SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-jerzak-z-booking.com-do-salestube,380436,artykul.html

Z początkiem grudnia, Maciej Jerzak dołącza do zespołu SalesTube na stanowisko Marketing Intelligence Director. Od 2012 roku w Google Dublin, jako Account Manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie, jako Display Specialist, Media Buying Solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video. Przez ostatnie 2 lata, pełnił funkcję Programmatic Media Manager, odpowiadając za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla jednego z największych globalnych graczy e-commerce, Booking.com.

W SalesTube, na stanowisku Marketing Intelligence Director, Maciej Jerzak będzie odpowiedzialny za zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM, integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy, wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.

- SalesTube jest w tym momencie liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w e-commerce w CEE. Merytoryczne możliwości zespołu i ambicje liderów stwarzają idealne miejsce do praktycznego zastosowania moich doświadczeń z Booking.com i Google. - mówi Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director, SalesTube

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kino Polska w Sylwestra i Nowy Rok
Z początkiem Nowego Roku kanał Kino Polska zaprezentuje aż dwie interesujące premiery: brawurową komedię "Pokaż kotku, co masz w środku", która swego czasu przyciągnęła do kin prawie milion widzów oraz dramat "Piąta poru roku", w którym Marian Dziędziel i Ewa Wiśniewska stworzyli niezwykłe kreacje dojrzałych ludzi z różnych sfer,...
Mniej niż 60 proc. mieszkańców wsi korzysta z internetu
Liczba Polaków o co najmniej podstawowych umiejętnościach cyfrowych rośnie. Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 67 proc. osób, ale na wsiach jest ich mniej niż 60 proc. Tylko 1 z 10 nastolatków wykorzystuje internet do twórczych działań. Nadrobieniu różnic względem unijnej średniej i kształceniu kompetencji cyfrowych Polaków...
Bankier.pl i „Puls Biznesu” po raz kolejny docenione przez inwestorów
Portale Bankier.pl i pb.pl, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategorii Serwisy internetowe w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Dziennik „Puls Biznesu” znalazł się na podium w kategorii Gazety.
Grupa PMPG Polskie Media poszerza swoją działalność na rynku nieruchomości
Grupa PMPG Polskie Media uruchomiła kolejny portal branżowy – Wprost Nieruchomości. Jest on poświęcony szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości. Porusza tematy rynku mieszkaniowego, hotelarstwa, powstających i modernizowanych powierzchni biurowych oraz magazynowych. Na łamach portalu publikowane są informacje o charakterze newsowym, analizy rynku oraz opinie ekspertów...
Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas
Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone