logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Jerzak z Booking.com do SalesTube

  PR 06.12.2018, przeczytano 541 razy

SalesTube agencja e-commerce, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko Marketing Intelligence Director obejmie Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzanie zespołem SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-jerzak-z-booking.com-do-salestube,380436,artykul.html

Z początkiem grudnia, Maciej Jerzak dołącza do zespołu SalesTube na stanowisko Marketing Intelligence Director. Od 2012 roku w Google Dublin, jako Account Manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie, jako Display Specialist, Media Buying Solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video. Przez ostatnie 2 lata, pełnił funkcję Programmatic Media Manager, odpowiadając za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla jednego z największych globalnych graczy e-commerce, Booking.com.

W SalesTube, na stanowisku Marketing Intelligence Director, Maciej Jerzak będzie odpowiedzialny za zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM, integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy, wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.

- SalesTube jest w tym momencie liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w e-commerce w CEE. Merytoryczne możliwości zespołu i ambicje liderów stwarzają idealne miejsce do praktycznego zastosowania moich doświadczeń z Booking.com i Google. - mówi Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director, SalesTube

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764