logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Kita dołącza do zarządu Havas Media

  PR 18.12.2015, przeczytano 817 razy

Z początkiem lutego 2016 r. stanowisko Head of Middle Office w Havas Media Group obejmie Maciej Kita, który tym samym zastąpi odchodzącego Pawła Plucińskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-kita-dolacza-do-zarzadu-havas-media,26901,artykul.html

W Havas Media Group Maciej Kita będzie odpowiedzialny za operacje planowania i zakupu mediów dla wszystkich spółek grupy. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w OMD sp. z o.o., gdzie od 2008 r. pracował na stanowisku Managing Director Media Buying. Maciej Kita ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing, a także podyplomowo na WSPiZ im. L. Koźmińskiego, anglojęzyczne studia Postgraduate Diploma in Marketing pod patronatem brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Maciej ma ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem buyingu i tradingu oraz negocjacjach mediowych. Był odpowiedzialny za przychody wszystkich agencji z grupy OMD, włączając agencję digitalową i jej wyspecjalizowane podmioty. Skuteczność Macieja potwierdzają sukcesy biznesowe. O naszym wyborze zaważyła również dobra opinia na rynku i poziom zaufania jakim się cieszy wśród marketerów i przedstawicieli mediów. Jego zainteresowanie nowymi technologiami oraz umiejętność zrozumienia potrzeb różnych interesantów – klientów, zarządu, właścicieli i zespołu – składają się na sylwetkę dojrzałego top managera, który znacząco wzmocni nasz zespół – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Middle Office, w strukturze Havas Media Group, to 70-osobowy zespół, w którego skład wchodzą wszystkie marki specjalistyczne: Affiperf, Mobext, Socialyse i Ecselis. Zakres odpowiedzialności na tym stanowisku obejmuje m.in.: trading, ofertę handlową agencji czy rozwój specjalizacji digitalowych.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764