logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Kozina wraca do Isobar Polska

  PR 15.07.2015, przeczytano 1579 razy

Przez ostatnie 4 miesiące pełnił funkcję concept directora w 180heartbeats + JUNG v. MATT. Wcześniej pracował  w Isobar Polska i Cheil Worldwide. Współpracował również z Draft FCB+Ad Fabrika. Kozina jako copywiter dołączy do działu kreacji kierowanego przez Macieja Nowickiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-kozina-wraca-do-isobar-polska,25430,artykul.html

- Cieszą nas powroty  zdolnych ludzi, którzy mogą wybrać każdą inną agencję. Bo oznacza to, że Isobar jest miejscem, które sprzyja utalentowanym kreatywnym i daje im okazje do tworzenia nowoczesnych i wyrazistych kampanii, zgodnie z naszym motto "Ideas without limits". To szczególnie dobrze widać z perspektywy czasu spędzonego poza agencją. - mówi Maciek Nowicki, Managing Creative Director Isobar Polska.

Maciek Kozina jest współautorem takich projektów jak „Waiting Singns of Hope” (Fundacja ITAKA), „Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), Kibicuj Paczką (Tic Tac), 100 placów zabaw na 100 lat Nivea (Nivea). Projekty, które współtworzył zdobywały nagrody na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes, D&AD, Golden Drum, Eurobest, Effie, KTR czy Innovation Ad.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764