logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Lubczyński dołącza do zespołu Shake Hands

  PR 17.01.2017, przeczytano 576 razy

Do zespołu agencji social mediowej SHAKE HANDS dołączył Maciej Lubczyński, obejmując stanowisko  Automotive Community Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-lubczynski-dolacza-do-zespolu-shake-hands,31118,artykul.html

Bezpośrednio przed przejściem do agencji Shake Hands Maciej Lubczyński pracował w agencji MU Interactive, gdzie był odpowiedzialny za obsługę marki IBM. Jest także blogerem motoryzacyjnym, prowadzi blog Carburator.pl i motoryzacyjny kanał Carburator na YouTube. W Shake Hands obejmuje stanowisko Automotive Community Manager, będzie odpowiedzialny za bieżącą obsługę marek motoryzacyjnych oraz koordynowanie działań zespołu.

Maciej Lubczyński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Zarządzanie). Jest pasjonatem motoryzacji, godzinami potrafi mówić o samochodach, chociaż – jak mówi -  i tak woli samochodami jeździć niż o nich rozmawiać. Zdecydowanie nie lubi upałów, być może dlatego - gdy ma wybór - wybiera lodowiec zamiast plaży. Na nartach jeździ od wielu lat i jest to jego druga po samochodach pasja.

Źródło: SHAKE HANDS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764