logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE

  PR 15.10.2021, przeczytano 728 razy
ilustracja

18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-m%C3%BCldner-nowym-cfo-w-dentsu-polska-i-dentsu-cee,393398,artykul.html

- Cieszymy się, że Maciej dołącza do dentsu. Bardzo liczymy na to, że wniesie do nas swoje wieloletnie doświadczenie i entuzjazm, a wyzwania wzbudzą podekscytowanie, satysfakcję i obopólną radość ze współpracy. - powiedział Sławomir Stępniewski

Maciej ukończył zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.  Jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Skarbników Korporacyjnych i parokrotnym prezesem Stowarzyszenia Polskich Skarbników Korporacyjnych. W 2010 roku Maciej został uhonorowany Corporate Recognition Award for Innovation and Excellence in Risk Management przez Treasury Management International.

- Dentsu jest dla mnie otwarciem nowego etapu w karierze i olbrzymim wyzwaniem. Marketing to bardzo dynamiczna branża, gdzie przejrzystość i elastyczność finansowa są krytyczne na każdym etapie działania. Jestem tym podekscytowany. - powiedział Maciej Müldner

Do lipca tego roku Maciej był związany z Grupą Skanska. Od 2002 roku, przez 10 lat pełnił rolę szefa treasury, a od 2012 roku pełnił tam funkcję dyrektora finansowego. Odpowiadał za zarządzanie finansami, zespołem finansowym i procesami, jak również za zarządzanie ryzykiem oraz kontrolę przepływów finansowych i kosztów w firmie. W strukturach międzynarodowych Skanska Commercial Development Europe odpowiadał za proces weryfikacji i akceptacji wszystkich nowych projektów grupy Skanska w CEE.  W latach 2012 – 2015 zakładał i rozwijał dla Skanska działalność budowlaną i deweloperską w Rumunii.

W roku 2021 był odpowiedzialny za finansowe projekty optymalizacyjne i systemowe w grupie Echo Investment.

Prywatnie lubi góry, hard rock i sztuki wizualne.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764