logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Maciejowski Chief Technology Officer Home.pl

  PR 21.02.2023, przeczytano 507 razy

Maciej Maciejowski obejmuje stanowisko Chief Technology Officer (CTO) w home.pl. Jest ekspertem w zakresie technologii i managerem z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Do jego głównych zadań należeć będzie zarządzanie strategią rozwoju technologicznego spółki, opieka nad infrastrukturą home.pl, koordynacja działań IT oraz zadania z obszarów R&D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-maciejowski-chief-technology-officer-home.pl,399043,artykul.html

- Technologia jest krwioobiegiem każdej organizacji i zwykle od niej dziś zależy, czy firma pokaże pełny potencjał w tak szybko rozwijającym się świecie. Budowanie organizacji technologicznej, która rozumie reguły gry i potrzeby rynkowe to wspaniała przygoda i wielkie wyzwanie. – mówi Maciej Maciejowski, Chief Technology Officer.

Maciej Maciejowski ma 26 letnie doświadczenie w branży IT. Współtworzył strategię rozwoju produktu, zarządzał działami IT, budował zespoły produkcyjne oraz organizował efektywne zespoły budujące produkty liderów polskiego rynku. Przed pracą w home.pl, Maciej Maciejowski był związany z Oktawave w latach 2021-2023 pełniąc funkcję CTO, w Polska Press od 2015 do 2021 roku pracował jako CTO,   w Benefit Systems, w latach 2013-2015 pełnił funkcję dyrektora rozwoju produktu i technologii. W latach 1996-2012 pracował w Grupie Onet.pl, m.in. jako dyrektor ds. rozwoju oprogramowania (2003-2008) i dyrektor rozwoju produktów (2008-2012).

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764