logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji

  PR 06.08.2020, przeczytano 749 razy
ilustracjastrzałka

5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-orlos-wspiera-media-expert-w-promocji,388019,artykul.html

Do współpracy przy promocji akcji sprzedażowych urządzeń Galaxy Note 20, sieć Media Expert zaprosiła Macieja Orłosia. Dziś dziennikarz nowych mediów i influencer, wcześniej wieloletni prowadzący Teleexpressu, wziął udział w kampanii wspierającej komunikację premiery i przedsprzedaży smartfonów nowej serii Samsunga. Angaż Macieja Orłosia doskonale koresponduje z grupą docelową promowanych urządzeń. Seria Galaxy Note 20 kierowana jest przede wszystkim do ludzi biznesu, przedstawicieli kultury i sztuki, a także – zważywszy na gwarancję doskonałych zdjęć – entuzjastów podróży i fotografii. Materiał z udziałem Macieja Orłosia, sieć Media Expert opublikowała we wszystkich swoich kanałach społecznościowych.

Źródło: Media Expert

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764