logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Orłowski przechodzi do Clue PR jako Editorial & Content Director

  PR 08.11.2022, przeczytano 263 razy
ilustracja

Maciej Orłowski, dziennikarz „Newsweeka”, przechodzi do agencji PR Clue PR. Wcześniej przez sześć lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”. W agencji na stanowisku Editorial & Content Directora obejmie nadzór nad działem Content House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-orlowski-przechodzi-do-clue-pr-jako-editorial-and-content-director,397901,artykul.html

Maciej Orłowski od października ub. roku był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.

W agencji Clue PR zajął stanowisko Editorial & Content Directora i nadzór nad działem Content House. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty video dla kluczowych klientów agencji, a także nadzór nad ich finalną jakością.

- Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów. – napisał w swoich mediach społecznościowych.

Źródło: Clue PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764