logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Paciorek dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Screen Network

  PR 20.06.2022, przeczytano 545 razy
ilustracja

Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki. Firma jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-paciorek-dyrektorem-sprzedazy-i-czlonkiem-zarzadu-screen-network,396291,artykul.html

Maciej Paciorek przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

– Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Jestem przekonana, że jego wejście do zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej. W najbliższych latach zamierzamy maksymalnie wykorzystywać nasz potencjał i sprostać wyzwaniom rynkowym. Dlatego skoncentrujemy się na umocnieniu pozycji lidera rynku Digital Out of Home w Polsce oraz na dalszym rozwoju naszej sieci ekranów. Według wszelkich przewidywań, rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej, dzięki postępującej transformacji z tradycyjnych billboardów na nośniki digital, powinien rosnąć o co najmniej kilkanaście procent rocznie. A my zamierzamy być głównym beneficjentem tego wzrostu – dodaje Agnieszka Godlewska, prezes zarządu spółki.

Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości ekranów, co pozwala oferować klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network, w której wypracowuje ponad 90% sprzedaży.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764