logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Paciorek dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Screen Network

  PR 20.06.2022, przeczytano 610 razy
ilustracja

Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki. Firma jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-paciorek-dyrektorem-sprzedazy-i-czlonkiem-zarzadu-screen-network,396291,artykul.html

Maciej Paciorek przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

– Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Jestem przekonana, że jego wejście do zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej. W najbliższych latach zamierzamy maksymalnie wykorzystywać nasz potencjał i sprostać wyzwaniom rynkowym. Dlatego skoncentrujemy się na umocnieniu pozycji lidera rynku Digital Out of Home w Polsce oraz na dalszym rozwoju naszej sieci ekranów. Według wszelkich przewidywań, rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej, dzięki postępującej transformacji z tradycyjnych billboardów na nośniki digital, powinien rosnąć o co najmniej kilkanaście procent rocznie. A my zamierzamy być głównym beneficjentem tego wzrostu – dodaje Agnieszka Godlewska, prezes zarządu spółki.

Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości ekranów, co pozwala oferować klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network, w której wypracowuje ponad 90% sprzedaży.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
Piłka w grze. Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea
Godna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”, zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Nasi reprezentanci nie przedostali się do półfinałów, ale po dwumeczach pojawiało się wiele pozytywnych...
Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”
Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764