logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Paciorek dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Screen Network

  PR 20.06.2022, przeczytano 223 razy
ilustracja

Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki. Firma jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-paciorek-dyrektorem-sprzedazy-i-czlonkiem-zarzadu-screen-network,396291,artykul.html

Maciej Paciorek przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

– Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Jestem przekonana, że jego wejście do zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej. W najbliższych latach zamierzamy maksymalnie wykorzystywać nasz potencjał i sprostać wyzwaniom rynkowym. Dlatego skoncentrujemy się na umocnieniu pozycji lidera rynku Digital Out of Home w Polsce oraz na dalszym rozwoju naszej sieci ekranów. Według wszelkich przewidywań, rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej, dzięki postępującej transformacji z tradycyjnych billboardów na nośniki digital, powinien rosnąć o co najmniej kilkanaście procent rocznie. A my zamierzamy być głównym beneficjentem tego wzrostu – dodaje Agnieszka Godlewska, prezes zarządu spółki.

Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości ekranów, co pozwala oferować klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network, w której wypracowuje ponad 90% sprzedaży.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy....
Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
Od 1 lipca br. Rafał Madajczak będzie redaktorem naczelnym Gazeta.pl. To całkowicie nowe stanowisko w strukturach portalu, który ma ambicję wyróżniać się w internecie oraz tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Rafał Madajczak jako dyrektor kreatywny Gazeta.pl był współtwórcą m.in. „Alarmu dla klimatu” –...
Dla TikToka nadrzędnym celem jest dbanie o bezpieczeństwo swojej ponad miliardowej społeczności. By tworzyć przyjazną i otwartą dla każdego cyfrową przestrzeń, platforma na bieżąco reaguje na treści, które naruszają jej Zasady Społeczności oraz Warunki Świadczenia Usług. Najnowszy Raport Egzekwowania Zasad Społeczności przedstawia działania podjęte w pierwszym...
Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764