logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Paciorek w zarządzie Ströer Media

  PR 21.12.2018, przeczytano 671 razy

Do zarządu spółki Ströer Media dołączył Maciej Paciorek, który od 8 lat zarządza w firmie sprzedażą regionalną i instytucjonalną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-paciorek-w-zarzadzie-str%C3%B6er-media,380596,artykul.html

Maciej Paciorek pracuje w Ströer Media od 2007 roku. Zaczynał jako Menadżer ds. Sektora Publicznego, a w 2010 roku objął funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży Regionalnej i Instytucjonalnej. Doświadczenie zdobywał w agencji PR Twenty Four Seven. Jest absolwentem Centrum Europejskiego UW i przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

- Gratuluje Maćkowi nowej funkcji. Jego wejście do Zarządu bardzo nas wzmocni i poszerzy naszą rynkową perspektywę. Jego wiedza i wieloletnie doświadczenie współpracy z klientami regionalnymi i instytucjonalnymi pomogą Zarządowi w wyznaczaniu strategicznych kierunków rozwoju Grupy Ströer na najbliższe lata. Oczywiście nadal będzie pełnił swoje dotychczasowe obowiązki – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer.

Źródło: Ströer Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764