logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Pietrzak wzmacnia zespół Meetrics Poland

  PR 15.01.2020, przeczytano 495 razy
ilustracja

Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko Technical Account Manager. Bezpośrednio przed przyjściem do Meetrics współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako Global Sales Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-pietrzak-wzmacnia-zespol-meetrics-poland,385329,artykul.html

Maciej Pietrzak jest związany z branżą digital od 12 lat. Karierę rozpoczynał w ARBOinteractive Polska jako Online Traffic, gdzie pracował w latach 2008-2012.

Przez 12 lat w branży digital realizował się zarówno po stronie technologicznej (odpowiadając za emisję i optymalizację reklam), jak i sprzedażowej.

Przed długi czas był związany z obszarem reklamy mobilnej, m.in. pracując w agencji Goldbach Interactive na stanowisku Brand Manager Mobile; współtworzył również agencję marketingu mobilnego Mobile Rockets (część KnowledgeHub). Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, jako Global Sales Director. Prowadził również własną działalność jako konsultant w zakresie digital marketingu oraz webmasteringu.

W Meetrics, na stanowisku Technical Account Manager, będzie odpowiedzialny za technologiczną obsługę klienta, w tym m.in. zarządzanie kontami klientów i konfigurację kampanii do pomiaru online, oraz monitoring i analizę trwających kampanii. Jego zadaniem jest również wspieranie zespołu sprzedaży w budowaniu relacji z klientami. Zajmie się także kontrolą jakości i doskonaleniem procesów oraz oceną wyników pomiarów.

- Maciej Pietrzak jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie sprzedaży, jak i po stronie trafficowej obsługi kampanii. Jego szeroka wiedza i wysokie umiejętności pozwolą nam jeszcze lepiej współpracować z klientami w zakresie pomiaru Viewability i innych wskaźników kluczowych z punktu widzenia marketerów dla rozpatrywania efektywności kampanii digital - mówi Hubert Świtalski, Country Manager w Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764