logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Podgórski obejmuje stanowisko w Dentsu Polska

  PR 08.02.2023, przeczytano 970 razy
ilustracja

Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-podgorski-obejmuje-stanowisko-w-dentsu-polska,398914,artykul.html

Zintegrowana strategia jest platformą dla rozwoju rozwiązań łączących odpowiednie kompetencje dentsu Creative w sposób dostosowany do unikalnych potrzeb biznesowych klienta.

- Punktem wyjścia dla oferty dentsu na rok 2023 jest pogłębiona analiza potrzeb naszych partnerów biznesowych, która pozwala nam proaktywnie podchodzić do wyzwań, z którymi mierzą się obecnie wszyscy klienci. Zacieśnianie współpracy między kompetencjami jest kluczowe dla dalszego rozwoju biznesu naszych klientów – mówi Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer w dentsu Polska.

Podgórski będzie ściśle współpracował z zespołami Creative Technology, Commerce & Social Media, Data & Analytics oraz pionem mediowym dentsu nad rozwojem nowych produktów w obszarach takich jak social commerce, gaming i social impact.

Maciej Podgórski od ponad 4 lat związany jest z marketingiem. Od 2019 roku pracował na stanowiskach managerskich odpowiedzialnych za strategię e-commerce dla globalnych klientów m.in. w Isobar i Publicis Commerce. Wcześniej prowadził projekty w sektorze fintech i administracji publicznej. Ostatnio związany był z Procter & Gamble gdzie jako Senior IT Manager odpowiadał za rozwój produktów w obszarze social commerce.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764