.jpg)
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Zintegrowana strategia jest platformą dla rozwoju rozwiązań łączących odpowiednie kompetencje dentsu Creative w sposób dostosowany do unikalnych potrzeb biznesowych klienta.
- Punktem wyjścia dla oferty dentsu na rok 2023 jest pogłębiona analiza potrzeb naszych partnerów biznesowych, która pozwala nam proaktywnie podchodzić do wyzwań, z którymi mierzą się obecnie wszyscy klienci. Zacieśnianie współpracy między kompetencjami jest kluczowe dla dalszego rozwoju biznesu naszych klientów – mówi Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer w dentsu Polska.
Podgórski będzie ściśle współpracował z zespołami Creative Technology, Commerce & Social Media, Data & Analytics oraz pionem mediowym dentsu nad rozwojem nowych produktów w obszarach takich jak social commerce, gaming i social impact.
Maciej Podgórski od ponad 4 lat związany jest z marketingiem. Od 2019 roku pracował na stanowiskach managerskich odpowiedzialnych za strategię e-commerce dla globalnych klientów m.in. w Isobar i Publicis Commerce. Wcześniej prowadził projekty w sektorze fintech i administracji publicznej. Ostatnio związany był z Procter & Gamble gdzie jako Senior IT Manager odpowiadał za rozwój produktów w obszarze social commerce.
Źródło: dentsu Polska