logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Samcik i Marcin Ledworowski uruchamiają nowy autorski serwis - Homodigital.pl

  PR 01.10.2020, przeczytano 1210 razy
ilustracjastrzałka

HomoDigital za swoją misję obrał sobie przybliżanie zagadnień związanych z nowymi, cyfrowymi technologiami, szczególnie sztuczną inteligencją. Serwis, o charakterze bloga, będzie pisał o świecie cyfrowym, technice, wyzwaniach i rozwoju cyfryzacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-samcik-i-marcin-ledworowski-uruchamiaja-nowy-autorski-serwis---homodigital.pl,388595,artykul.html

Subiektywnie o finansach Samcika to medialny fenomen, uwielbiają go konsumenci, bacznie obserwują instytucje finansowe. Śmiałe tezy, odporność na marketingowe komunikaty i dążenie do prawdy przyciągnęły rzeszę stałych, wiernych czytelników. Nowy serwis – Homo Digital, poświęcony tym razem technologiom, ma ambicje powtórzyć ten sukces.

Za powstaniem HomoDigital.pl stoją Maciej Samcik i Marcin Ledworowski.

- Sztuczna inteligencja jest już częścią naszego życia i będzie w nim odgrywać coraz większą rolę. W społeczeństwie panuje z jednej strony niewiedza na ten temat, z drugiej pojawiają się obawy przed jej dalszym rozwojem. Dotychczas brakowało miejsca w sieci, które skupione jest na konsumencie, a nie korporacjach i w prosty, ale merytoryczny sposób podejmie ten temat. Chcemy więc tłumaczyć, objaśniać, ostrzegać, przekonywać. Zaznajamiać czytelników w każdym wieku ze światem, który pod wpływem nowych technologii zmienia się na naszych oczach. – mówi Maciej Samcik, współzałożyciel i redaktor naczelny homodigital.pl

W redakcji serwisu, poza założycielami, znajdują się zarówno dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem, jak i debiutujący blogerzy, wśród nich: Bartłomiej Ciszewski, Rafał Pikuła, Joanna Szałkowska, Natalia Mituniewicz, Maksymilian Zdybicki a także założyciele serwisu. Wszystkich ich łączy pasja do nowych technologii.

- Misją naszego bloga jest pomaganie czytelnikom zrozumieć technologie cyfrowe, dlatego o technologii piszemy subiektywnie. Na łamach Homo Digital odpowiadamy na pytanie konsumenta: “Co ja będę z tego miał/a?” Chcemy punktować słabości, ale też chwalić użyteczność i bezpieczeństwo konkretnych rozwiązań technologicznych. Naszym celem jest edukacja, dostarczanie wiedzy, otwieranie oczu na zagrożenia, dostrzeganie szans i możliwości. – dodaje Marcin Ledworowski, współzałożyciel i Digital CEO serwisu homodigital.pl.

Serwis wystartował 1 października. W pierwszym cyklu pojawiły się m.in. artykuły o zastępowaniu niektórych zawodów przez AI (dziennikarzy, prawników, lekarzy), rozmowa/podcast z dr. Przemkiem Chojeckim, rozważania o tym, czy roboty powinny płacić podatki i wiele innych.

W przyszłości redakcja Homodigital.pl zamierza prowadzić regularny cykl podcastów i wideo wywiadów.

Źródło: HomoDigital

www.homodigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764