logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Samcik i Marcin Ledworowski uruchamiają nowy autorski serwis - Homodigital.pl

  PR 01.10.2020, przeczytano 1405 razy
ilustracjastrzałka

HomoDigital za swoją misję obrał sobie przybliżanie zagadnień związanych z nowymi, cyfrowymi technologiami, szczególnie sztuczną inteligencją. Serwis, o charakterze bloga, będzie pisał o świecie cyfrowym, technice, wyzwaniach i rozwoju cyfryzacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-samcik-i-marcin-ledworowski-uruchamiaja-nowy-autorski-serwis---homodigital.pl,388595,artykul.html

Subiektywnie o finansach Samcika to medialny fenomen, uwielbiają go konsumenci, bacznie obserwują instytucje finansowe. Śmiałe tezy, odporność na marketingowe komunikaty i dążenie do prawdy przyciągnęły rzeszę stałych, wiernych czytelników. Nowy serwis – Homo Digital, poświęcony tym razem technologiom, ma ambicje powtórzyć ten sukces.

Za powstaniem HomoDigital.pl stoją Maciej Samcik i Marcin Ledworowski.

- Sztuczna inteligencja jest już częścią naszego życia i będzie w nim odgrywać coraz większą rolę. W społeczeństwie panuje z jednej strony niewiedza na ten temat, z drugiej pojawiają się obawy przed jej dalszym rozwojem. Dotychczas brakowało miejsca w sieci, które skupione jest na konsumencie, a nie korporacjach i w prosty, ale merytoryczny sposób podejmie ten temat. Chcemy więc tłumaczyć, objaśniać, ostrzegać, przekonywać. Zaznajamiać czytelników w każdym wieku ze światem, który pod wpływem nowych technologii zmienia się na naszych oczach. – mówi Maciej Samcik, współzałożyciel i redaktor naczelny homodigital.pl

W redakcji serwisu, poza założycielami, znajdują się zarówno dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem, jak i debiutujący blogerzy, wśród nich: Bartłomiej Ciszewski, Rafał Pikuła, Joanna Szałkowska, Natalia Mituniewicz, Maksymilian Zdybicki a także założyciele serwisu. Wszystkich ich łączy pasja do nowych technologii.

- Misją naszego bloga jest pomaganie czytelnikom zrozumieć technologie cyfrowe, dlatego o technologii piszemy subiektywnie. Na łamach Homo Digital odpowiadamy na pytanie konsumenta: “Co ja będę z tego miał/a?” Chcemy punktować słabości, ale też chwalić użyteczność i bezpieczeństwo konkretnych rozwiązań technologicznych. Naszym celem jest edukacja, dostarczanie wiedzy, otwieranie oczu na zagrożenia, dostrzeganie szans i możliwości. – dodaje Marcin Ledworowski, współzałożyciel i Digital CEO serwisu homodigital.pl.

Serwis wystartował 1 października. W pierwszym cyklu pojawiły się m.in. artykuły o zastępowaniu niektórych zawodów przez AI (dziennikarzy, prawników, lekarzy), rozmowa/podcast z dr. Przemkiem Chojeckim, rozważania o tym, czy roboty powinny płacić podatki i wiele innych.

W przyszłości redakcja Homodigital.pl zamierza prowadzić regularny cykl podcastów i wideo wywiadów.

Źródło: HomoDigital

www.homodigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764