logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Stojek i Artur Koczergo w Walk Creative

  PR 19.06.2019, przeczytano 139 razy
ilustracjastrzałka

Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head, a także odpowiadać za prowadzenie jednego z klientów agencji - Volkswagen Samochody Użytkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-stojek-i-artur-koczergo-w-walk-creative,382942,artykul.html

Maciej Stojek przygodę z reklamą rozpoczął w 1994 roku w niewielkiej wtedy firmie Prografix. Swoją późniejszą karierę rozwijał w takich agencjach jak OgilvyOne, Leo Burnett, Momentum Worldwide, Cheil czy DUDA Polska. Wiedzę oraz doświadczenie zdobywał pracując dla polskich i zagranicznych brandów z różnych kategorii, m.in. L&M, Marlboro, Danone, Kamis, Bakoma, Red Bull, Bayer, Śnieżka, Ceresit, Danfoss, Master Card, PKO BP, Inteligo, Orange, Microsoft, Samsung czy Biedronka. Przez kilka lat prowadził własną agencję reklamową. Posiada duże doświadczenie i kompetencje w zakresie shoppermarketingu i komunikacji w branży Retail. Współtworzył jedną z najgłośniejszych akcji lojalnościowych, która zdobyła złote i srebrne nagrody EFFIE 2017 oraz srebrną nagrodę EFFIE 2018.

Artur Koczergo pierwsze kroki w branży reklamowej stawiał w 1996 roku jako Copywriter w agencji Lintas. Pracował dla polskich i zagranicznych agencji, takich jak BBDO, D’Arcy, McCann Erickson, Brainshop U-boot, Nader Advertising, Altavia Interactive, Duda Ads, jako Copywriter, Creative Group Head czy Creative Director. Tworzył kampanie dla większości kategorii produktowych i dla wielu kluczowych marek, w tym dla Unilever, Procter&Gamble, Daewoo, Bayer, Frito Lay, Master Foods, Pepsi, Coca-Cola, Era GSM, Polkomtel, Volvo, L’Oreal czy Biedronka. Współtworzył projekty, które zostały nagrodzone m.in. złotym EFFIE 2014 i 2017 oraz srebrnym EFFIE 2018.

Maciej i Artur są współtwórcami Gangu Świeżaków - kampanii lojalnościowej zrealizowanej w sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska). W Walk Creative będą odpowiadać za prowadzenie klienta Volkswagen Samochody Użytkowe, wsparcie zespołu obsługującego bieżących klientów oraz działań new business.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764