logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Stuhr w przyjaźni z Mitsubishi Outlanderem 2019

  PR 05.12.2018, przeczytano 174 razy
ilustracjastrzałka

Maciej Stuhr – wybitny aktor i reżyser filmowy i teatralny odebrał kluczyki do nowego Mitsubishi Outlandera 2019. Jako ambasador marki Mitsubishi Motors w Polsce Maciej Stuhr już od blisko 3 lat jeździ najnowszymi wcieleniami popularnego SUV-a spod znaku Trzech Diamentów. W filmie pokazującym typowy dzień z życia aktora, dzieli się on także wrażeniami z użytkowania swojego auta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-stuhr-w-przyjazni-z-mitsubishi-outlanderem-2019,380421,artykul.html

Maciej Stuhr pełni rolę ambasadora modelu Mitsubishi Outlander od niemal 3 lat. Kolejne wersje tego rodzinnego SUV-a towarzyszą mu w intensywnej pracy nad filmami, przedstawieniami w teatrze, zajęciami ze studentami i dubbingiem oraz pomagają w organizacji życia rodzinnego i wakacji.

ilustracjastrzałka

- Zdarzają mi się doby, które trwają znacznie dłużej, niż 24 godziny. – żartuje Maciej Stuhr. - Wtedy jedynym ratunkiem jest mój przyjaciel Outlander. - dodaje. - Przez ostatnie 3 lata wielokrotnie mogłem wraz z rodziną docenić przestronne, 7-osobowe wnętrze, wygodę i przyjemną ciszę w środku oraz bogate wyposażenie mego Mitsubishi. W modelu 2019 podoba mi się piękny design i lepsza precyzja prowadzenia. Jako gadżeciarz doceniam bardzo funkcjonalny system komunikacji SDA, który przenosi Informacje z mego telefonu na wyświetlacz. Dzięki niemu mogę głosowo odbierać i wykonywać telefony, wysyłać i sprawdzać wiadomości tekstowe, korzystać z nawigacji, czy słuchać muzyki. – podsumowuje.

ilustracjastrzałka

Mitsubishi Outlander 2019 wystąpił w roli przyjaciela w filmie przedstawiającym dzień z życia Macieja Stuhra.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764