logo
WIADOMOŚCI

Maciej Stuhr w przyjaźni z Mitsubishi Outlanderem 2019

  PR 05.12.2018, przeczytano 138 razy
ilustracjastrzałka

Maciej Stuhr – wybitny aktor i reżyser filmowy i teatralny odebrał kluczyki do nowego Mitsubishi Outlandera 2019. Jako ambasador marki Mitsubishi Motors w Polsce Maciej Stuhr już od blisko 3 lat jeździ najnowszymi wcieleniami popularnego SUV-a spod znaku Trzech Diamentów. W filmie pokazującym typowy dzień z życia aktora, dzieli się on także wrażeniami z użytkowania swojego auta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-stuhr-w-przyjazni-z-mitsubishi-outlanderem-2019,380421,artykul.html

Maciej Stuhr pełni rolę ambasadora modelu Mitsubishi Outlander od niemal 3 lat. Kolejne wersje tego rodzinnego SUV-a towarzyszą mu w intensywnej pracy nad filmami, przedstawieniami w teatrze, zajęciami ze studentami i dubbingiem oraz pomagają w organizacji życia rodzinnego i wakacji.

ilustracjastrzałka

- Zdarzają mi się doby, które trwają znacznie dłużej, niż 24 godziny. – żartuje Maciej Stuhr. - Wtedy jedynym ratunkiem jest mój przyjaciel Outlander. - dodaje. - Przez ostatnie 3 lata wielokrotnie mogłem wraz z rodziną docenić przestronne, 7-osobowe wnętrze, wygodę i przyjemną ciszę w środku oraz bogate wyposażenie mego Mitsubishi. W modelu 2019 podoba mi się piękny design i lepsza precyzja prowadzenia. Jako gadżeciarz doceniam bardzo funkcjonalny system komunikacji SDA, który przenosi Informacje z mego telefonu na wyświetlacz. Dzięki niemu mogę głosowo odbierać i wykonywać telefony, wysyłać i sprawdzać wiadomości tekstowe, korzystać z nawigacji, czy słuchać muzyki. – podsumowuje.

ilustracjastrzałka

Mitsubishi Outlander 2019 wystąpił w roli przyjaciela w filmie przedstawiającym dzień z życia Macieja Stuhra.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
Firma Nikon zaplanowała kolejne spotkania w ramach Nikon Roadshow. To doskonała okazja, by w jednym ze współpracujących salonów przetestować pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe z linii Nikon Z – Z6 i Z7.
Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone