logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Stuhr w przyjaźni z Mitsubishi Outlanderem 2019

  PR 05.12.2018, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Maciej Stuhr – wybitny aktor i reżyser filmowy i teatralny odebrał kluczyki do nowego Mitsubishi Outlandera 2019. Jako ambasador marki Mitsubishi Motors w Polsce Maciej Stuhr już od blisko 3 lat jeździ najnowszymi wcieleniami popularnego SUV-a spod znaku Trzech Diamentów. W filmie pokazującym typowy dzień z życia aktora, dzieli się on także wrażeniami z użytkowania swojego auta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-stuhr-w-przyjazni-z-mitsubishi-outlanderem-2019,380421,artykul.html

Maciej Stuhr pełni rolę ambasadora modelu Mitsubishi Outlander od niemal 3 lat. Kolejne wersje tego rodzinnego SUV-a towarzyszą mu w intensywnej pracy nad filmami, przedstawieniami w teatrze, zajęciami ze studentami i dubbingiem oraz pomagają w organizacji życia rodzinnego i wakacji.

ilustracjastrzałka

- Zdarzają mi się doby, które trwają znacznie dłużej, niż 24 godziny. – żartuje Maciej Stuhr. - Wtedy jedynym ratunkiem jest mój przyjaciel Outlander. - dodaje. - Przez ostatnie 3 lata wielokrotnie mogłem wraz z rodziną docenić przestronne, 7-osobowe wnętrze, wygodę i przyjemną ciszę w środku oraz bogate wyposażenie mego Mitsubishi. W modelu 2019 podoba mi się piękny design i lepsza precyzja prowadzenia. Jako gadżeciarz doceniam bardzo funkcjonalny system komunikacji SDA, który przenosi Informacje z mego telefonu na wyświetlacz. Dzięki niemu mogę głosowo odbierać i wykonywać telefony, wysyłać i sprawdzać wiadomości tekstowe, korzystać z nawigacji, czy słuchać muzyki. – podsumowuje.

ilustracjastrzałka

Mitsubishi Outlander 2019 wystąpił w roli przyjaciela w filmie przedstawiającym dzień z życia Macieja Stuhra.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock
Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka...
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR
MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i...
Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy...
Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu? Za nami Augmented Advertising
Badacze, marketingowcy, sprzedawcy oraz praktycy wdrożeń technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości spotkali się w Warszawie, podczas pierwszej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji na temat rozwoju AR i VR w handlu i reklamie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764