Do agencji Funktional Maciej Swoboda przeszedł bezpośrednio z Cheil Poland. Obejmuje stanowisko Chief Revenue Officer, raportować będzie bezpośrednio do Huberta Pokrowieckiego, CEO agencji.
Maciej Swoboda przechodzi do Funktional bezpośrednio z agencji Cheil Poland, gdzie przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku Client Engagement Manager. Karierę w branży digital rozpoczynał w 2005 r., jako Account Executive w Netizens Digital Innovation House, następnie awansował w tej firmie na stanowisko Project Coordinator for International Markets / Account Manager.
W latach 2011 – 2012 pracował w agencji Fortune Cookie, jako Client Partner, w latach 2012-2014 analogiczną funkcję pełnił w agencji Possible. W 2014 r. wrócił do Netizens Digital Innovation House, gdzie przez kolejnych 5 lat pracował jako Business Development Director.
- Bardzo się cieszymy z tego transferu. Zespół naszej agencji bardzo się rozrósł przez ostatnie kilkanaście miesięcy i na kolejne kwartały też planujemy dynamiczne działania rekrutacyjne, jak również bardzo ważne zmiany strukturalne. W tym kontekście stworzenie nowego w naszej agencji stanowiska Chief Revenue Officer i pozyskanie na tę pozycję Macieja, ma dla nas strategiczny charakter. Postrzegamy je jako kluczowe w kontekście wspomnianych zmian i dalszego rozwoju agencji – komentuje Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.
Maciej Swoboda jako Chief Revenue Officer w Funktional będzie m.in. nadzorował rozwój działów marketingu wewnętrznego i sprzedaży, łącząc te kompetencje w ramach jednego obszaru. Działania te mają na celu osiągnięcie jak największej synergii i efektywności w zakresie demand & lead generation, a także podniesienia poziomu Client Experience.
Maciej Swoboda jest absolwentem Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
Źródło: Funktional