logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Swoboda wzmacnia agencję Funktional

  PR 23.08.2022, przeczytano 839 razy

Do agencji Funktional Maciej Swoboda przeszedł bezpośrednio z Cheil Poland. Obejmuje stanowisko Chief Revenue Officer, raportować będzie bezpośrednio do Huberta Pokrowieckiego, CEO agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-swoboda-wzmacnia-agencje-funktional,396975,artykul.html

Maciej Swoboda przechodzi do Funktional bezpośrednio z agencji Cheil Poland, gdzie przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku Client Engagement Manager. Karierę w branży digital rozpoczynał w 2005 r., jako Account Executive w Netizens Digital Innovation House, następnie awansował w tej firmie na stanowisko Project Coordinator for International Markets / Account Manager.

W latach 2011 – 2012 pracował w agencji Fortune Cookie, jako Client Partner, w latach 2012-2014 analogiczną funkcję pełnił w agencji Possible. W 2014 r. wrócił do Netizens Digital Innovation House, gdzie przez kolejnych 5 lat pracował jako Business Development Director.

- Bardzo się cieszymy z tego transferu. Zespół naszej agencji bardzo się rozrósł przez ostatnie kilkanaście miesięcy i na kolejne kwartały też planujemy dynamiczne działania rekrutacyjne, jak również bardzo ważne zmiany strukturalne. W tym kontekście stworzenie nowego w naszej agencji stanowiska Chief Revenue Officer i pozyskanie na tę pozycję Macieja, ma dla nas strategiczny charakter. Postrzegamy je jako kluczowe w kontekście wspomnianych zmian i dalszego rozwoju agencji – komentuje Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Maciej Swoboda jako Chief Revenue Officer w Funktional będzie m.in. nadzorował rozwój działów marketingu wewnętrznego i sprzedaży, łącząc te kompetencje w ramach jednego obszaru. Działania te mają na celu osiągnięcie jak największej synergii i efektywności w zakresie demand & lead generation, a także podniesienia poziomu Client Experience.

Maciej Swoboda jest absolwentem Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

Źródło: Funktional

www.funktional.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764