logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Szamowski dołącza do Foap

  PR 23.04.2025, przeczytano 326 razy
ilustracja

Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie, LATAM i Azji, dołącza Maciej Szamowski, doświadczony manager związany wcześniej m.in. z Ubisoftem, TikTok’iem i Samsungiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-szamowski-dolacza-do-foap,408504,artykul.html

Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji, realizując projekty z obszaru social media, e-commerce, kampanii 360° i strategii marki. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych działań, które łączą dane, kreatywność i dopasowanie do odbiorcy. Pracował zarówno po stronie klienta, jak i w środowiskach agencyjnych, prowadząc projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych.

W Foap Szamowski objął stanowisko Business Directora, odpowiadając za rozwój jednego z kluczowych klientów agencji, którego Foap pozyskał na początku 2025 roku. Dodatkowo swoje doświadczenie będzie wykorzystywał w standaryzowaniu metodologii funkcjonowania działu Client Service i architekturze zespołów obsługujących regionalne struktury klienckie.

– Maciej to bardzo doświadczony ekspert rynku agencyjnego, który dodatkowo swoją wiedzę poszerzał pracując po stronie klienta i jako Brand Strategy Lead w TikToku. Już od pierwszej rozmowy wiedzieliśmy, że jego perspektywa patrzenia na relację klient-agencja jest unikatowym know-how, który rezonuje z tym, co budujemy w Foap. Praca w social mediach pomimo swojej dynamiki i rozmachu w obecnych czasach, wymaga seniorskiego podej- ścia i sprawdzonych metod zarządzania – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.

Źródło: Foap

www.foap.com

Dodatkowe informacje:

O Foap
Foap to globalny partner dla marek, łączący w sobie platformę i agencję kreatywną. Specjalizuje się w kompleksowej produkcji treści i strategii social media. Firma zatrudnia ponad 100 stałych pracowników i współpracuje z licznymi partnerami na różnych kontynentach. Główna siedziba Foap znajduje się w Warszawie, a dodatkowe operacje prowadzone są w USA, Europie, Azji i LATAM.

Maciej Szamowski
Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji. Pracował dla takich marek jak TikTok, Samsung czy Ubisoft, realizując projekty z obszaru digitalu, social media, e-commerce, kampanii 360° i strategii marki. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych działań, które łączą dane, kreatywność i dopasowanie do odbiorcy. Pracował zarówno po stronie klienta, jak i w środowiskach agencyjnych, prowadząc projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych. Ostatnio jako Client Service Director, związany był z agencją ProPorcja. Wcześniej pracował jako Head od Marketing w Selmo i Digital Manager w Ubisoft. W latach 2021-2023 jako Brand Strategy Lead w TikToku, tworzył i wdrażał pierwsze strategie sprzedażowe i działania wizerunkowe marki w regionie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764