logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Zakościelny i marka Wyborowa o rozmowach przy stole

  PR 18.09.2018, przeczytano 2147 razy
ilustracjastrzałka
Key visual kampanii

Tęsknimy za tym, co prawdziwe – w otaczających nas rzeczach, w sposobie bycia, szczególnie zaś – w kontaktach z innymi ludźmi. Budowanie autentycznych relacji możliwe jest wtedy, gdy rozmawiamy ze sobą twarzą w twarz – jesteśmy blisko, widzimy się, ale przede wszystkim – angażujemy się, poświęcamy swój czas i słuchamy. O znaczeniu budowania więzi przypomina Wyborowa od Mistrza. Marka we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-zakoscielny-i-marka-wyborowa-o-rozmowach-przy-stole,37932,artykul.html

Nostalgia za tym co prawdziwe

W dynamicznie zmieniającym się świecie warto pamiętać o tym, co prawdziwe - szczególnie w sferze relacji. Tak popularne obecnie media społecznościowe wprawdzie pomagają nam w utrzymywaniu wzajemnych kontaktów, jednak nie są w stanie zastąpić najbardziej autentycznych form interakcji, jakimi są rozmowy i wspólne spotkania. O wartości czasu spędzanego razem przypomina Wyborowa od Mistrza – trunek rzemieślniczy, powstający w lokalnej, polskiej gorzelni. Kraftowa wódka marki Wyborowa odwołuje się do tego, za czym tęsknimy w obecnych czasach – do autentyczności, przyjaźni, zaangażowania. Osobą, dla której te wartości są bliskie jest Maciej Zakościelny, ambasador marki Wyborowa od Mistrza.

Nie wyobrażam sobie, aby moje relacje opierały się na kilku rozmowach telefonicznych w miesiącu, czy paru mailach wysłanych naprędce między biznesowymi spotkaniami” – wspomina aktor – „Przyjaźni nie zagwarantuje nam kilka miłych słów i uścisk dłoni – budowanie jej wymaga czasu i zaangażowania, ale nigdy nie wątpiłem, że warto w nią inwestować każdego dnia. Te wartości są istotne również dla marki Wyborowa od Mistrza i to one nas połączyły.”

Stół – pierwsza platforma społecznościowa

Marka Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich. Przy stole możemy bowiem nie tylko wymieniać się opiniami w trybie rzeczywistym, dzielić materiałami, pokazywać innym to, co nam się podoba; nie ograniczają nas przy tym żadne filtry czy blokady. A reakcje na „profilówki” zmieniane w tzw. real time są natychmiastowe – nasi kompani spotkań nie musze sięgać do smartfonów, aby wyrazić swoje opinie. Widać ich reakcje gołym okiem. Stół – dosłowna i metaforyczna platforma społecznościowa jest miejscem nie do zastąpienia – naturalny sposób zrzesza wokół siebie ludzi i inspiruje do zacieśniania więzi w duchu serdeczności i gościnności, w dziedzinie której Wyborowa jest prawdziwym ekspertem.

Jestem bardzo wdzięczny za to, że nauczono mnie, jak ważne jest prowadzenie prawdziwych rozmów, słuchanie siebie nawzajem. Nieważne, czy to pogodna pogawędka, czy dyskusja na tematy poważne – taka forma kontaktu jest dla mnie najbardziej autentyczna i nadaje mojemu dniu prawdziwej wartości. A nigdzie tak dobrze nie rozmawia się, jak przy wspólnym stole, prawda?” – dodaje Maciej Zakościelny – „Dlatego tak bardzo cenię sobie współpracę z marką Wyborowa od Mistrza. Inicjatywy, dzięki którym ludzie koncentrują uwagę na sobie nawzajem są moim zdaniem szczególnie wartościowe.”

Rzemieślnicza tradycja

Łukasz Karmowski – twórca wódki Wyborowa od Mistrza jest dumnym kontynuatorem tradycji, którą z pokolenia na pokolenie przekazywali mu członkowie rodziny – dziadek oraz ojciec. Łukasz od ponad 16 lat wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz doświadczenie – własne, jak i swoich poprzedników - w tworzeniu najwyżej jakości destylatu, pieczołowicie kontrolując każdy etap jego tworzenia.

Trunek wytwarzany jest z ziaren żyta najlepszej jakości, pochodzącego wyłącznie z lokalnych upraw. Trójetapowy proces tworzenia wódki oparty jest na sprawdzonych rodzinnych metodach destylacji, co w połączeniu z ekspertyzą marki Wyborowa gwarantuje to, co najlepsze – kremowy aromat trunku, jego orzechowy posmak, delikatną pikanterię, ale i słodycz. Kunszt wódki potwierdzają liczne wyróżnienia, jakie w ostatnim roku otrzymała Wyborowa od Mistrza. Trunek został doceniony na trzech kontynentach i zdobył aż sześć nagród na międzynarodowych, prestiżowych konkursach, w tym w Los Angeles International Spirits Competition oraz San Francisco World Spirits Competition.

Źródło: Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764