logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maczfit z nową kampanią

  PR 04.08.2022, przeczytano 1637 razy
ilustracja

Lider cateringu dietetycznego w Polsce wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach i duet Rowerowe Świry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maczfit-z-nowa-kampania,396803,artykul.html

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest prawdziwym sprawdzianem produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Przygotowane wideo można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna.

- Do kampanii zaprosiliśmy prawdziwych użytkowników. Kasia, Anita, Kamil Gach czy Rowerowe Świr jedzą Maczfit na co dzień, bo nasza dieta wpisuje się w ich różnorodne upodobania i potrzeby. Chcieliśmy, by opowiedzieli o powodach, dla których wybierają nasze posiłki. Ich głos jest dla nas autentyczną opinią – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR marki Maczfit.

W ramach kampanii marka wskazuje także na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą.

- Każdy z naszych klientów (w tym także nasi ambasadorzy) prowadzi inny tryb życia, co przekłada się na to, jakich benefitów szuka. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, przyglądamy się bieżącej sytuacji społecznej i ekonomicznej, by na koniec zaproponować im szeroką ofertę, wygodę i bezkompromisową jakości w odpowiedniej cenie – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Działania reklamowe przygotowali Tribe47, 99 Złota Proporcja oraz Przemysław Kulikowski.

Źródło: Maczfit

www.maczfit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych: spam - kryptoreklama kodów rabatowych Maczfit.

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764