logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maczfit z nową kampanią

  PR 04.08.2022, przeczytano 292 razy
ilustracja

Lider cateringu dietetycznego w Polsce wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach i duet Rowerowe Świry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maczfit-z-nowa-kampania,396803,artykul.html

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest prawdziwym sprawdzianem produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Przygotowane wideo można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna.

- Do kampanii zaprosiliśmy prawdziwych użytkowników. Kasia, Anita, Kamil Gach czy Rowerowe Świr jedzą Maczfit na co dzień, bo nasza dieta wpisuje się w ich różnorodne upodobania i potrzeby. Chcieliśmy, by opowiedzieli o powodach, dla których wybierają nasze posiłki. Ich głos jest dla nas autentyczną opinią – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR marki Maczfit.

W ramach kampanii marka wskazuje także na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą.

- Każdy z naszych klientów (w tym także nasi ambasadorzy) prowadzi inny tryb życia, co przekłada się na to, jakich benefitów szuka. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, przyglądamy się bieżącej sytuacji społecznej i ekonomicznej, by na koniec zaproponować im szeroką ofertę, wygodę i bezkompromisową jakości w odpowiedniej cenie – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Działania reklamowe przygotowali Tribe47, 99 Złota Proporcja oraz Przemysław Kulikowski.

Źródło: Maczfit

www.maczfit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764