logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Made to feel good: zimowa kampania Goodyear

  PR 24.10.2013, przeczytano 1160 razy

Firma Goodyear rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną na sezon zimowy. Jest to połączenie kampanii wizerunkowej i produktowej, opartych na haśle „Made to feel good”, które w Polsce towarzyszy Goodyearowi od początku bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/made-to-feel-good%3A-zimowa-kampania-goodyear,20053,artykul.html

Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na emocjach towarzyszących podróżowaniu i zwraca uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla większego komfortu jazdy. Poprzez oparcie komunikacji na haśle «Made to feel good» chcemy podkreślić, że kwestia wyboru opon ma ogromne znaczenie, nie tylko dla bezpieczeństwa, ale i przyjemności z jazdy” – mówi Konrad Perz, Manager marki Goodyear w Grupie Goodyear Polska.

Zimowa akcja to połączenie kampanii wizerunkowej i produktowej. W telewizji przed wybranymi programami są emitowane 15-sekundowe spoty wizerunkowe oraz
8-sekundowe billboardy sponsorskie, w których promowane są opony Goodyear UltraGrip 8 Performance. Reklamy można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Spoty telewizyjne są wspierane kampanią w internecie. Składają się na nią bannery promujące oponę UltraGrip 8 Performance umieszczone na stronach m.in. o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej oraz kampania w wyszukiwarkach internetowych.

Spoty TV oraz bannery internetowe zostały przygotowane przez regionalną agencję Leo Burnett z Niemiec. Lokalną adaptację ww. materiałów wykonała agencja GPD. Zakupem mediów zajął się Universal McCann.

Zimowa kampania to kontynuacja nowego pozycjonowania marki Goodyear, które pozwala firmie zerwać z tradycyjną reklamą oraz ze standardowymi działaniami komunikacyjnymi w branży oponiarskiej. Producenci przeważnie koncentrują się na informacjach technicznych o oponach, takich jak: droga hamowania, efektywność paliwowa czy przyczepność. Kampania oparta na haśle „Made to feel good” oznacza pozostawienie informacji technicznych w tle przekazu i skupienie się w komunikacji na ogólnych wrażeniach z podróży. Pozwala to także prowadzić działania promocyjne na szerszą skalę, za pośrednictwem większej liczby kanałów mediowych.

Źródło: Goodyear Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764