logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz wchodzi w eventy

  PR 24.06.2024, przeczytano 336 razy
ilustracja
Filip Gieleciński, Event Director w MADOGZ Events

MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madogz-wchodzi-w-eventy,404765,artykul.html

MADOGZ Events działa od pierwszego kawartału tego roku. Za projekt odpowiada Filip Gieleciński, który posiada20-letnie doświadczenie w obszarach komunikacji i mediów, innowacji i technologii w marketingu, eventów i działań niestandardowych.

W swojej karierze zawodowej Filip Gieleciński przez siedem lat zarządzał polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope, będącej częścią międzynarodowej Grupy mediowej Dentsu Inc. W Dentsu współodpowiadał za stworzenie i rozwój Dentsu Maker Lab, komórki odpowiedzialnej za innowacje i technologie w marketingu, a także zajmował się experience marketingiem.

Filip Gieleciński realizował projekty dla największych firm lokalnych i globalnych, takich jak: PGNiG, Pekao SA, Orlen, Ferrero, Philips, Mastercard, adidas AG, Henkel, OTOMOTO i wielu innych. Jest zdobywcą licznych nagród branżowych zarówno w Polsce, jak i za granicą.

MADOGZ Events ma za sobą pierwsze realizacje dla marek OTOMOTO i DKV Mobility, na wydarzeniach takich jak: Poznań Motor Show, EV Experience, czy American Cars Mania. Poszerzenie kompetencji o działania z zakresu event marketingu ma na celu utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu i dalsze powiększanie bazy klientów.

Źródło: MADOGZ

madogz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764