logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz wchodzi w eventy

  PR 24.06.2024, przeczytano 646 razy
ilustracja
Filip Gieleciński, Event Director w MADOGZ Events

MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madogz-wchodzi-w-eventy,404765,artykul.html

MADOGZ Events działa od pierwszego kawartału tego roku. Za projekt odpowiada Filip Gieleciński, który posiada20-letnie doświadczenie w obszarach komunikacji i mediów, innowacji i technologii w marketingu, eventów i działań niestandardowych.

W swojej karierze zawodowej Filip Gieleciński przez siedem lat zarządzał polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope, będącej częścią międzynarodowej Grupy mediowej Dentsu Inc. W Dentsu współodpowiadał za stworzenie i rozwój Dentsu Maker Lab, komórki odpowiedzialnej za innowacje i technologie w marketingu, a także zajmował się experience marketingiem.

Filip Gieleciński realizował projekty dla największych firm lokalnych i globalnych, takich jak: PGNiG, Pekao SA, Orlen, Ferrero, Philips, Mastercard, adidas AG, Henkel, OTOMOTO i wielu innych. Jest zdobywcą licznych nagród branżowych zarówno w Polsce, jak i za granicą.

MADOGZ Events ma za sobą pierwsze realizacje dla marek OTOMOTO i DKV Mobility, na wydarzeniach takich jak: Poznań Motor Show, EV Experience, czy American Cars Mania. Poszerzenie kompetencji o działania z zakresu event marketingu ma na celu utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu i dalsze powiększanie bazy klientów.

Źródło: MADOGZ

madogz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764