logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz z Golden Arrow 2020

  PR 26.06.2020, przeczytano 579 razy

Agencja MADOGZ otrzymała nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii "Design" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks oraz wyróżnienie w kategorii "Digital marketing – marketing mobilny" za kampanię dla aplikacji Matflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madogz-z-golden-arrow-2020,387567,artykul.html

W konkursie Golden Arrow co roku nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe, które wyróżniły się na rynku pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Wśród kampanii nagrodzonych w 2020 roku znalazły się dwa projekty zrealizowane przez agencję MADOGZ.

Design / Golden Arrow 2020

  • Projekt: stworzenie cyklu ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks, które swoim stylem i poziomem pasowałyby do niepowtarzalnego charakteru platformy i autora.
  • Klient: Papaya.Rocks

Digital Marketing – marketing mobilny / wyróżnienie

  • Kampania: zbudowanie świadomości Matflix – edukacyjnej aplikacji mobilnej, która pomaga w rozwiązywaniu zadań matematycznych oraz pozyskanie 30 000 nowych użytkowników.
  • Klient: Matflix

- Zakładając MADOGZ, spotykaliśmy się z pytaniami, czy to na pewno dobry ruch, bo rynek jest nasycony i niespecjalnie widać miejsce na nowe agencje. Odpowiadaliśmy wtedy przekornie, że na dobre pomysły i jakość zawsze znajdzie się miejsce. Tegoroczne wyniki konkursu Golden Arrow są tego najlepszym potwierdzeniem. Dziękujemy członkom jury za docenienie naszej pracy, a klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli. - Janusz Wróblewski, Communications Director Madogz

W tym roku jury konkursu Golden Arrow złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji przyznawało nagrody i wyróżnienia w 20 kategoriach. Łącznie rozdano 22 statuetki i 28 wyróżnień.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764