logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz z Golden Arrow 2020

  PR 26.06.2020, przeczytano 180 razy

Agencja MADOGZ otrzymała nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii "Design" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks oraz wyróżnienie w kategorii "Digital marketing – marketing mobilny" za kampanię dla aplikacji Matflix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madogz-z-golden-arrow-2020,387567,artykul.html

W konkursie Golden Arrow co roku nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe, które wyróżniły się na rynku pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Wśród kampanii nagrodzonych w 2020 roku znalazły się dwa projekty zrealizowane przez agencję MADOGZ.

Design / Golden Arrow 2020

  • Projekt: stworzenie cyklu ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks, które swoim stylem i poziomem pasowałyby do niepowtarzalnego charakteru platformy i autora.
  • Klient: Papaya.Rocks

Digital Marketing – marketing mobilny / wyróżnienie

  • Kampania: zbudowanie świadomości Matflix – edukacyjnej aplikacji mobilnej, która pomaga w rozwiązywaniu zadań matematycznych oraz pozyskanie 30 000 nowych użytkowników.
  • Klient: Matflix

- Zakładając MADOGZ, spotykaliśmy się z pytaniami, czy to na pewno dobry ruch, bo rynek jest nasycony i niespecjalnie widać miejsce na nowe agencje. Odpowiadaliśmy wtedy przekornie, że na dobre pomysły i jakość zawsze znajdzie się miejsce. Tegoroczne wyniki konkursu Golden Arrow są tego najlepszym potwierdzeniem. Dziękujemy członkom jury za docenienie naszej pracy, a klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli. - Janusz Wróblewski, Communications Director Madogz

W tym roku jury konkursu Golden Arrow złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji przyznawało nagrody i wyróżnienia w 20 kategoriach. Łącznie rozdano 22 statuetki i 28 wyróżnień.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764