logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz zajmie się obsługą DKV Mobility

  PR 11.02.2024, przeczytano 308 razy
ilustracja

Agencja MADOGZ wygrała międzynarodowy przetarg organizowany przez DKV Mobility na obsługę ramową polskiego oddziału. Od początku 2024 roku do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizacja długofalowej strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego oraz relacje z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madogz-zajmie-sie-obsluga-dkv-mobility,403070,artykul.html

Agencja Madogz wzbudziła w nas zaufanie dzięki swojemu szerokiemu doświadczeniu w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. Nie bez znaczenia jest także ich partnerskie podejście do współpracy z klientami i dbałość o jakość oraz wyrazisty styl prowadzenia komunikacji.

Anna Biekionis, Country Manager, DKV Mobility Poland

Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać komunikacyjnie wiodącą europejską platformę B2B dla płatności i rozwiązań w trasie. To już kolejny klient z branży automotive, który zaufał naszej agencji. Jestem przekonany, że nasze doświadczenie i podejście do komunikacji - często wychodzące poza ramy klasycznych działań - pozwolą nam skutecznie wspierać DKV Mobility Poland w budowaniu silnej obecności medialnej i umacnianiu wizerunku brandu łączącego w sobie moc tradycji i najnowocześniejszych technologii na polskim rynku.

Janusz Wróblewski, Communications Director, Madogz

DKV Mobility to lider na rynku kart paliwowo-serwisowych, oferujący bezgotówkowe rozliczanie paliw. Spółka istniejąca od 1992 roku, osiągnęła błyskawiczny sukces na polskim rynku usług mobilności i nadal dynamicznie rozwija się zarówno pod względem biznesowym, jak i organizacyjnym. Firma stale poszerze swoją ofertę o innowacyjne narzędzia tworzone w oparciu o cyfryzację i nowoczesne technologie, nawiązuje kolejne partnerstwa oraz przejmuje udziały w wiodących europejskich przedsiębiorstwach obszarze telematyki, opłat drogowych, paliwa, finansowania czy e-mobilności. DKV oferuje najbardziej rozbudowaną sieć stacji paliw w Europie dostępnych dzięki jednej karcie paliwowej, która obejmuje ponad 67 000 konwencjonalnych stacji paliw, prawie 564 000 punktów ładowania EV oraz około 21 000 stacji z paliwami alternatywnymi. Zadaniem Madogz będzie komunikacyjne wsparcie i promocja tych działań. 

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Aleja Bielany, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa Empik), Grupa Żywiec, Haier, OleOle.pl, Uber Eats i Uniroyal.

Źródło: Madogz

madogz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764