logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mądrość Natury - Isobar ze spotami dla marki Enfamil

  PR 09.10.2019, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Marka Enfamil (Mead Johnson Nutrition) realizuje kampanię wspierającą Enfamil Premium MFGM 2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/madrosc-natury---isobar-ze-spotami-dla-marki-enfamil,384281,artykul.html

Producent mleka modyfikowanego wspiera kampanią ATL Enfamil Premium MFGM 2*. Mleka z tej linii zawierają składnik mleka matki (MFGM - Milk Fat Globule Membrane), który wspiera odporność i rozwój mózgu dziecka.

W ramach kampanii "Mądrość Natury" powstały spoty, 30'', 15'' i 6-sekundowy, które będą wykorzystystywane w komunikacji offline i online. Dłuższe spoty będą emitowane na antenie TVN, TVP i Polsatu.

Za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny nad produkcją odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Spoty wyreżyserował Devon Dikson. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor, media zakupił Zenith.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764