logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mads Mikkelsen ambasadorem XTB

  PR 14.04.2016, przeczytano 977 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) działający w branży Forex i CFD ogłosił, że wielokrotnie nagradzany aktor Mads Mikkelsen, został ambasadorem marki XTB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mads-mikkelsen-ambasadorem-xtb,28177,artykul.html

Mikkelsen, najlepiej znany z roli czarnego charakteru Le Chiffre w filmie „James Bond - Casino Royale” oraz dr Hannibala Lectera, w uznanej przez krytyków serii „Hannibal”, został twarzą XTB i będzie bohaterem kampanii marketingowych firmy. Jego współpraca z XTB rozpoczyna się w momencie, gdy firma wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji, po bardzo udanym roku 2015, w którym zanotowała najlepszy wynik finansowy w swojej historii.

W kampanii reklamowej XTB, zatytułowanej "I Trade. I love it", która startuje w Polsce i całej Europie, Mads wciela się w rolę tradera, podejmując unikalne wyzwanie inwestowania na globalnych rynkach finansowych za pośrednictwem platformy transakcyjnej XTB. W trakcie tej podróży, będziemy świadkami wyzwań, jakie staną przed Madsem, a tysiące innych traderów doświadczy tego samego dzień po dniu - od zwalczania szerokiego spektrum emocji w całym procesie inwestycyjnym, poprzez analizę i gromadzenie spostrzeżeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem i poszukiwanie metod skutecznego uczenia się oraz samodoskonalenia, aby stać się bardziej zdyscyplinowanym i ostatecznie osiągnąć sukces jako trader.

Mads osiągnął wielki sukces, początkowo w duńskim przemyśle filmowym, przez co stał się największym aktorem we własnym kraju, a następnie zyskał  międzynarodowe uznanie za wcielenie się w rolę Le Chiffre w filmie „James Bond - Casino Royale” z 2006 roku oraz dr Hannibala Lectera w nagradzanej serii telewizyjnej „Hannibal”. W tym roku Mads przyjął role w filmach: „Star Wars: Rogue One” oraz „Dr. Strange” Marvela.

Zdolność Mikkelsena do przenoszenia swojego własnego, niepowtarzalnego stylu do kultowych ról filmowych i telewizyjnych, pomogły uzyskać reputację jednego z najbardziej utalentowanych i dynamicznych aktorów swojego pokolenia. Uprzejmy, wyrafinowany i naturalny, wszyscy w branży filmowej znają go jako przystępnego, profesjonalnego i bezkompromisowego w swojej wizji i dążeniu do sukcesu. Mads doskonale uosabia etos marki XTB.

Umowa z Madsem reprezentuje nasze zobowiązanie do umacniania pozycji wiodącego brokera Forex i CFD na arenie międzynarodowej. Mieliśmy niezwykle udany rok 2015, a po mocnym starcie w 2016 roku, jesteśmy przekonani, że nasza oferta, która opiera się na edukacji, technologii i przejrzystości, będzie nadal zyskiwać duże zainteresowanie w Polsce i całej Europie. Jesteśmy szczęśliwi, że Mads jest z nami na pokładzie i liczymy na pomyślną, długotrwałą współpracę – mówi Izabela Kozakiewicz, dyrektor XTB na Polskę, Niemcy, Rumunię i Węgry.

Mads Mikkelsen powiedział: Jestem absolutnie zachwycony współpracą z XTB i chętnie przyjąłem rolę długoterminowego ambasadora tej marki. Nauczyłem się trochę, jak handlować na rynkach finansowych, kiedy grałem Le Chiffre w „Casino Royale” i oczywiście wiem, że droga do sukcesu inwestycyjnego nie jest łatwa. Tym, co podoba mi się w XTB jest profesjonalizm, bardzo wysoki standard jakości i chęć pomocy ludziom, aby mogli z powodzeniem inwestować i kontrolować swoje finanse w dłuższej perspektywie. Mam nadzieję, że pomogę firmie XTB komunikować podstawowe wartości marki i oferty dla jej obecnych i przyszłych klientów, w nadchodzących latach.

Źródło: XTB Polska

www.xtb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764