logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maffashion ambasadorką Adidas Originals w Polsce

  PR 09.10.2017, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

adidas rozpoczął oficjalną współpracę z jedną z polskich blogerek modowych - Maffashion. Przedsmakiem wspólnych działań był udział Julii Kuczyńskiej w promocji wrześniowej, kobiecej kolekcji EQT. Już niebawem kolejne odsłony tej kooperacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maffashion-ambasadorka-adidas-originals-w-polsce,34040,artykul.html

adidas współpracuje z Maffashion od 2013 roku. Na przestrzeni lat blogerka promowała nie tylko kultowe buty Superstar, czy futurystyczny model Tubular, ale również kolekcje Jeremiego Scotta i Rity Ory. Julia zrealizowała dla marki kilka sesji zdjęciowych, materiałów video oraz brała udział w zagranicznych wyjazdach. We wrześniu br., wraz z promocją kobiecej kolekcji EQT rozpoczął się nowy rozdział tej współpracy. Maffashion została oficjalną ambasadorką marki w Polsce.

- W ostatnim czasie adidas zwraca się ku kobietom. Chcemy wspierać kobiety w ich pasjach, a także inspirować do kreowania własnego stylu. Współpracujemy z Maffashion od wielu lat, Julia jest oddana marce i utożsamia się z jej wartościami. Ponadto jest wzorem dla wielu kobiet, dlatego mianowanie jej oficjalną ambasadorką było dla nas naturalną decyzją - mówi Paulina Olender, Brand Manager marki adidas Originals.

Maffashion dodaje: - adidas Originals od zawsze jest mi bliski. Najlepszym tego potwierdzeniem są nasze dotychczasowe wspólne akcje i moje wielokrotne zaangażowanie w projekty z tą marka. Cieszę się, że oficjalnie zostałam zaproszona do "rodziny" adidas. To dla mnie olbrzymie wyróżnienie. Już nie mogę się doczekać przyszłych działań.

W związku z ogłoszeniem oficjalnej współpracy Julia opublikowała w swoich mediach społecznościowych krótki materiał prezentujący jej wspomnienia związane z marką.

Źródło: adidas

www.adidas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764