logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki Lovi

  PR 19.05.2021, przeczytano 985 razy
ilustracjastrzałka

Julia Kuczyńska Maffashion - polska blogerka modowa, influencerka i aktywna mama - została ambasadorką innowacyjnego laktatora Expert 3D Pro z unikalną technologią lejka 3D, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół #teamLOVI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maffashion-ambasadorka-nowego-laktatora-marki-lovi,391522,artykul.html

LOVI to jedna z najpopularniejszych marek premium oferujących wysokiej jakości akcesoria dla mam, niemowląt i dzieci. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty, które wspierają mamy w początkach macierzyństwa i karmieniu piersią. W tym roku marka postanowiła zaprosić do współpracy w ramach promocji innowacyjnego laktatora Expert 3D Pro - Julię Kuczyńską Maffashion.

Julia Kuczyńska to nowoczesna mama, kreatorka trendów, a także jedna z najpopularniejszych polskich blogerek i influencerek modowych, znana pod pseudonimem Maffashion. Jej profil na Instagramie (@maffashion_official) obserwuje blisko 1,5 mln użytkowników. Od kilku miesięcy Julia doskonale łączy kreatywność w pracy z byciem mamą małego Bastka.

- Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z marką LOVI, której produkty towarzyszyły mi od samego początku, kiedy na świecie pojawił się Bastek. Używałam smoczków, butelek i bardzo cenię sobie tę markę. Kiedy zaproponowano mi zostanie ambasadorką nowego laktatora Expert 3D Pro, wiedząc jak bardzo jest to sprzęt potrzebny kobiecie, było dla mnie naturalnym przyjęcie tego przedsięwzięcia. Cieszę się, że mogę dołączyć do #teamLOVI i polecać laktator, który może pomóc innym mamom w rozwiązywaniu ich problemów z laktacją i sprawić, by mogły cieszyć się z macierzyństwa w 100% – powiedziała Julia Kuczyńska.

- Julia Kuczyńska jest znana z dokonywania najlepszych wyborów, kojarzona z produktami najwyższej jakości, na których zawsze można polegać. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką naszego innowacyjnego laktatora, który wyróżnia się nie tylko nowoczesnym designem, ale także zawansowaną technologią. Kampania promująca laktator Expert 3D Pro z udziałem Julii przebiegać będzie pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Bo nie ma drugiego tak silnego uczucia, jak miłość do dziecka- powiedziała Justyna Bogucka – Kwella - Communication Manager marki LOVI.

Celem kampanii skierowanej do mam i kobiet spodziewających się dzieci, prowadzonej pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”, jest wsparcie ich w trudnościach z laktacją, które pojawiają się na początku przygody z macierzyństwem.

Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, czują wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. Dla większości mam karmienie piersią tak długo, jak to możliwe, jest priorytetem, bo kochają najbardziej. I mają poczucie, że w ten sposób będą dawać dziecku to, co jest dla niego najlepsze. Marka LOVI, która działa na rzecz ochrony laktacji, chce wspierać w tym postanowieniu mamy tak długo, jak one tego chcą. I tak długo - jak będą tego potrzebować dzieci. Dlatego też powstał innowacyjny laktator z przełomowym na rynku systemem lejka 3D: LOVI Expert 3D Pro, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Dzięki niemu, mamy mogą karmić piersią swoje maleństwa pomimo trudności, z jakimi może przyjść im się zmierzyć. Idea kampanii znalazła swoje odzwierciedlenie w spocie wizerunkowym.

Działania promocyjne z udziałem Julii Kuczyńskiej Maffashion zaplanowano w Internecie, na  materiałach POS w postaci wobblerów w sklepach partnerskich, kanałach social media LOVI oraz na Instagramie ambasadorki.

Za koncepcję kreatywną kampanii, działania PR i digital odpowiada Tailor Made PR. Realizację działań w Social Mediach LOVI powierzono agencji Brandblooming.

Za realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager) we współpracy z Izabelą Siewierą (Brand Manager marki LOVI). Za produkcję filmu wizerunkowego, filmów produktowych i sesję zdjęciową - Ewa Strulak (Art Director marki LOVI) i Kamila Boruc- Adamska z domu produkcyjnego Truskavka.

Na potrzeby kampanii „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” przygotowano również stronę www.laktatory.lovi.pl, na której znaleźć można najważniejsze informacje dotyczące laktatorów i porad laktacyjnych.

Źródło: LOVI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764