logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made

  PR 18.10.2018, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-_my-fashion-connection_-od-hand-made,379801,artykul.html

Znana modowa blogerka wspólnie z głównym projektantem mody marki Orsay - Karenem Amirhanianem stworzyła kolekcję do kampanii „My Fashion Connection”, w skład której wchodzą dwie linie: Pretty Western Girls oraz Vintage Love. Cała kolekcja inspirowana jest latami 60. i 70. Przeważają w niej kwiaty, a główną rolę w kolekcji odgrywają sukienki.

Podczas kampanii promocyjnej kolekcji, Jessika zachęcała do udziału w konkursie marki "Wygraj weekend w Mediolanie - My Fashion Connection”, który zakończył się 30 września. Oprócz głównej nagrody, jaką był wyjazd na weekend dla dwóch osób do Mediolanu, e-magazyn stanowił gwarantowaną nagrodę dla każdej osoby biorącej udział w konkursie. Uczestniczki mogły znaleźć w nim kulisy pracy Jessiki i Karena, porady i stylizacje od ambasadorek marki - Moniki Liwoch i Karoliny Wilk, inspirujące historie kobiet w niełatwych czasach Dzikiego Zachodu, a także absolutne hity garderoby damskiej.

Nowa kolekcja była szeroko promowana w outdoorze, digitalu oraz materiałach POS. Kampania zainaugurowana została konferencją prasową zorganizowaną w warszawskim Studio Bajka. W programie Dzień Dobry TVN pojawił się reportaż na temat kolekcji, a dodatkowe wsparcie promocyjne stanowiły artykuły w prasie i na portalach, działania w mediach własnych marki oraz kanałach społecznościowych Jessiki Mercedes.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764