logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” z nową ofertą reklamową

  PR 22.03.2023, przeczytano 831 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn „Świerszczyk” to czasopismo literacko-edukacyjne skierowane do dzieci w wieku 5-9 lat, stworzone w duchu nauki przez zabawę. Różnorodne formy literackie harmonijnie koegzystują tutaj z aktywnościami z dziedziny matematyki. Od 2005 roku magazyn jest publikowany przez wydawnictwo edukacyjne Nowa Era. W 2023 roku dostępna jest nowa oferta reklamowa czasopisma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-dla-dzieci-_swierszczyk_-z-nowa-oferta-reklamowa,399371,artykul.html

Długoletnia tradycja w nowoczesnym wydaniu

Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” to najstarsze czasopismo dla dzieci w Europie. Ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 1945 r. Z szacunkiem traktuje tradycję, a jednocześnie otwiera się na mądre propozycje, które przynosi współczesny świat. „Świerszczyk” kształtuje hierarchię wartości, pomaga w nauce czytania, uczy kojarzenia faktów, porównywania i wnioskowania, rozwija zdolności matematyczne, logiczne myślenie i spostrzegawczość, uczy właściwej interpretacji treści, pomaga trenować pamięć. Teksty, aktywności i ilustracje są dziełem najlepszych polskich autorów i ilustratorów.

– Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” to silna marka o ugruntowanej pozycji na rynku. Prezentuje ambitne teksty o wartości edukacyjnej, atrakcyjne rebusy, jest utrzymany w wyróżniającej się szacie graficznej. Stanowi stymulator rozwoju dziecka poprzez połączenie nauki z zabawą. Bez wątpienia możemy powiedzieć, że jest unikatowy na skalę całego kraju, pozostając niezmiennie bezkonkurencyjnym tytułem skierowanym do najmłodszych – mówi Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.

Wydawnictwo edukacyjne Nowa Era wydaje magazyn „Świerszczyk” od 2005 r. Wówczas sprzedaż wynosiła zaledwie kilka tysięcy egzemplarzy. Dziś plasuje się na poziomie ponad 28 tys. egzemplarzy. Od 2017 roku magazyn jest miesięcznikiem (wcześniej wydawany jako dwutygodnik), a jego objętość zwiększyła się z 32 do 52 stron. Szata graficzna pisma została odświeżona, a każdy numer zawiera także edukacyjną grę planszową, stanowiącą integralną część magazynu.

Aktualizacja oferty reklamowej

Według badań jakościowych przeprowadzonych przez wydawnictwo Nowa Era, „Świerszczyk” kupują świadomi rodzice. Naturalnymi ambasadorami pisma są również nauczyciele przedszkolni oraz edukacji wczesnoszkolnej. To dla nich powstają specjalne scenariusze lekcji z wykorzystaniem treści z magazynu. Aby urozmaicić ofertę merytoryczną, wydawnictwo zdecydowało się wprowadzić kilka nowych formatów reklamowych, które w zamyśle mają przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i uatrakcyjnienia warstwy wizualnej czasopisma. Utworzono takie formaty, jak odredakcyjne polecenia w sekcji PR “Świerszczyk przedstawia”, reklamy natywne wpasowane w layout, artykuły sponsorowane w strefie rodzica, specjalne treści tworzone dostosowane do indywidualnych potrzeb zleceniodawców. Na stronie internetowej do dyspozycji reklamodawców udostępniono kafelki z dedykowaną podstroną w sekcji poleceń, banery w strefie nauczyciela, polecenia. Dodatkowo wydawca wprowadził szeroki pakiet promocji na kanałach społecznościowych. Reklamodawcy mogą skorzystać z takich form, jak notatki oraz posty publikowane na Facebooku, konkursy organizowane na Facebooku oraz Instagramie. Dodatkowo istnieje możliwość nawiązania współpracy patronackiej nad inicjatywami klientów, umieszczenie logotypu marek czy instytucji w danej sekcji magazynu, na okładce, objęcie współpracy patronackiej nad numerem.

– “Świerszczyk” to magazyn kierowany do najmłodszych, ale kupowany przez świadomych rodziców, którym zależy na wsparciu edukacji swojego dziecka, na uwrażliwieniu go na sztukę i literaturę. Od lat korzystam z możliwości reklamowych w tym magazynie, wybierając zarówno reklamy klasyczne całostronicowe, jak i możliwość zamieszczenia informacji PR. Bardzo lubię także nasze wspólne konkursy na profilu “Świerszczyka” na Facebooku – mówi Beata Sawoń, specjalista ds. marketingu Story House Egmont Sp. z o.o.

– Cenię “Świerszczyka” za szeroki wachlarz możliwości współpracy w połączeniu z konsekwentną polityką reklamową. NIezależnie od tego, czy korzystamy z  krótkiej notki PR, czy reklamy natywnej, wybierane formaty zawsze świetnie współgrają z merytoryczną treścią magazynu, tworząc jakość, która jest dla nas niezwykle istotna – podkreśla Małgorzata Gałysz-Wróbel z Wydawnictwa Agora dla dzieci.

– Współpracujemy ze „Świerszczykiem” od lat, prowadząc komunikację skierowaną do świadomych rodziców i angażującą dzieci. Magazyn oferuje wysoki poziom merytoryczny i wyróżnia się ogromną dbałością o estetykę prezentowanych treści. Różnorodność form przekazu – od klasycznej reklamy wizerunkowej, przez kreatywne materiały natywne czy konkursy redakcyjne – pozwala nam kreować unikalny i wiarygodny przekaz, świetnie zintegrowany z wybranym kanałem – zaznacza Beata Kolterman z Kolterman Media Communications.

Obecny nakład czasopisma wynosi 60 tys. egzemplarzy przy czytelnictwie na poziomie 390 tys. odbiorców. Średnia sprzedaż w 2022 roku wynosiła 28 tys. egzemplarzy, z czego 10 tys. egzemplarzy było dystrybuowanych w prenumeracie. Magazyn jest dostępny w sprzedaży w takich sieciach, jak Kolporter, Empik, Garmond, Poczta Polska czy sieci sklepów spożywczych Delikatesy i Centrum. Cena okładkowa to 12,90 zł. Liczba unikalnych użytkowników strony internetowej www.swierszczyk.pl wynosi 74 tys. Witryna w ujęciu miesięcznym notuje liczbę odsłon na poziomie ponad 696 tys., natomiast fanpage magazynu w serwisie społecznościowym Facebook liczy ponad 25 tys osób. Cennik usług reklamowych jest dostępny na stronie internetowej magazynu.

Źródło: Nowa Era

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764