logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn futbolowy FourFourTwo w Polsce

   26.04.2010, przeczytano 3941 razy
ilustracjastrzałka

Ginza Media Group we współpracy z Haymarket Worldwide wyda polską edycję magazynu piłkarskiego FourFourTwo. Magazyn ukaże się w maju 2010 w formie pilotażowego wydania World Cup Guide.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-futbolowy-fourfourtwo-w-polsce,10588,artykul.html

Magazyn, który ukazuje się w 20 krajach świata, zostanie wydany z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Na łamach tytułu znajdą się wywiady z piłkarzami oraz trenerami (m.in. Cristiano Ronaldo, Didier Drogba, Rio Ferdinand, Fabio Cannavaro, Sir Alex Ferguson) oraz dokładny plan mistrzostw z podziałem na grupy, opisem drużyn, kalendarzem rozgrywek i wreszcie sylwetkami zawodników.

FourFourTwo ukaże się na rynku 26 maja 2010 w nakładzie 30 tys. egz., z czego 10 tys. egz. zamówiła firma Nike. Magazyn będzie dostępny w głównych sieciach sprzedaży w całej Polsce w cenie 4,90 PLN.

Źródło: Ginza Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł
Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764