logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn „GO!” Getin Noble Banku jednym z najlepszych biuletynów firmowych roku

  PR 14.10.2014, przeczytano 890 razy
ilustracjastrzałka

Kwartalnik pracowników Getin Noble Banku „GO!” już po raz drugi znalazł się na podium ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych, organizowanego przez agencję doradczą i wydawniczą Agape. W tegorocznej edycji kapituła konkursu przyznała magazynowi „GO!” II miejsce w kategorii „biuletyn wewnętrzny”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-go%21-getin-noble-banku-jednym-z-najlepszych-biuletynow-firmowych-roku,22911,artykul.html

Magazyn „GO!” to biuletyn tworzony przez pracowników Getin Noble Banku. Tematyka kwartalnika obejmuje m.in. aktualności korporacyjne, artykuły edukacyjne i szkoleniowe, informacje o inicjatywach wewnętrznych firmy, ale także tematy związane z codziennym życiem oraz zainteresowaniami czytelników. Wydawany od 2012 r. „GO!” trafia bezpośrednio do ponad 6 tysięcy pracowników Getin Noble Banku i stanowi ważne narzędzie komunikacji wewnętrznej. Za skład magazynu odpowiada współpracująca z redakcją agencja content marketingowa Fast Forward Communication.

Kwartalnik „GO!” cieszy się niesłabnącym uznaniem branży, która docenia umiejętności dziennikarskie i edytorskie pracowników Getin Noble Banku. W tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych „GO!”, kapituła przyznała publikacji 170,7 na 200 możliwych do zdobycia punktów, co uplasowało Getin Noble Bank na drugiej pozycji w klasyfikacji, tuż za zwycięzcą, który otrzymał 171 punktów.

W minionym roku magazyn „GO!” znalazł się także na drugim miejscu zestawienia. 

Konkurs Biuletynów Firmowych Agape jest jednym z najstarszych i najważniejszych wydarzeń branży custom publishing w Polsce. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych publikacji korporacyjnych i podkreślenie ich roli w realizowaniu strategii i polityki informacyjnej firmy. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 1 000 prac konkursowych.


Szczegółowe informacje na temat konkursu, a także pełną listę laureatów można znaleźć na stronie organizatora: www.agape.com.pl.

Źródło: Getin Noble Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764