logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn „GO!” Getin Noble Banku jednym z najlepszych biuletynów firmowych roku

  PR 14.10.2014, przeczytano 999 razy
ilustracjastrzałka

Kwartalnik pracowników Getin Noble Banku „GO!” już po raz drugi znalazł się na podium ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych, organizowanego przez agencję doradczą i wydawniczą Agape. W tegorocznej edycji kapituła konkursu przyznała magazynowi „GO!” II miejsce w kategorii „biuletyn wewnętrzny”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-go%21-getin-noble-banku-jednym-z-najlepszych-biuletynow-firmowych-roku,22911,artykul.html

Magazyn „GO!” to biuletyn tworzony przez pracowników Getin Noble Banku. Tematyka kwartalnika obejmuje m.in. aktualności korporacyjne, artykuły edukacyjne i szkoleniowe, informacje o inicjatywach wewnętrznych firmy, ale także tematy związane z codziennym życiem oraz zainteresowaniami czytelników. Wydawany od 2012 r. „GO!” trafia bezpośrednio do ponad 6 tysięcy pracowników Getin Noble Banku i stanowi ważne narzędzie komunikacji wewnętrznej. Za skład magazynu odpowiada współpracująca z redakcją agencja content marketingowa Fast Forward Communication.

Kwartalnik „GO!” cieszy się niesłabnącym uznaniem branży, która docenia umiejętności dziennikarskie i edytorskie pracowników Getin Noble Banku. W tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych „GO!”, kapituła przyznała publikacji 170,7 na 200 możliwych do zdobycia punktów, co uplasowało Getin Noble Bank na drugiej pozycji w klasyfikacji, tuż za zwycięzcą, który otrzymał 171 punktów.

W minionym roku magazyn „GO!” znalazł się także na drugim miejscu zestawienia. 

Konkurs Biuletynów Firmowych Agape jest jednym z najstarszych i najważniejszych wydarzeń branży custom publishing w Polsce. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych publikacji korporacyjnych i podkreślenie ich roli w realizowaniu strategii i polityki informacyjnej firmy. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 1 000 prac konkursowych.


Szczegółowe informacje na temat konkursu, a także pełną listę laureatów można znaleźć na stronie organizatora: www.agape.com.pl.

Źródło: Getin Noble Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764