logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

  PR 28.05.2018, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Marka Klif została uhonorowana w tegorocznym konkursie Power of content marketing. To nie pierwsze wyróżnienie w tym konkursie jakie Klif otrzymał za wydawany dwa razy w roku magazyn custom publishing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-klif-drugim-najlepszym-custom-publishing-w-polsce,36653,artykul.html

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.

Magazyn Klif, wzorowany na wiodących wydawanych na świecie pismach fashion, nieprzerwanie od 50 już edycji zapewnia wysokiej jakości treści i kompozycje zdjęciowe, które przedstawiają aktualne trendy dyktujące zachowania zakupowe klientów. Wydawany w dwóch wersjach, dla Domu Mody Klif w Warszawie oraz dla Galerii Klif w Gdyni, trafia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców: stałych klientów, wyższego managementu, klientów wybranych hoteli, salonów spa, prywatnych klinik medycznych i mieszkańców wyselekcjonowanych osiedli w mieście i okolicach.

Jak komentuje Katarzyna Milewska, Leasing Manager, która odebrała statuetkę w imieniu Klifów: - Nagrodę otrzymaliśmy za konsekwentne trzymanie standardów pisma modowego oraz eleganckie sesje fotograficzne. Uzasadnienie jurorów jest dla nas bardzo ważne i motywujące do podejmowania wysiłków w dalsze śledzenie trendów i adaptowanie ich na polski rynek.

W marcu i we wrześniu wraz z wchodzącymi nowymi trendami wiosna-lato oraz jesień-zima, Magazyn Klif staje się przewodnikiem po nowościach lansowanych przez polskie i światowe domy mody. Pokazuje aktualne tendencje, najnowszą ofertę najemców fashion oraz beauty, a także wskazuje najważniejsze wydarzenia społeczno-kulturalne na lokalnych rynkach. Kontent uzupełniają zdjęcia kompozycyjne i sesyjne.

Magazyn Mody Klif jest jednym z elementów szerszej strategii content marketingowej, która wprowadzona została, by wzmocnić pozycjonowanie marki Klif jako eksperta w dziedzinie mody wśród mieszkanek Trójmiasta i Warszawy. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Magazyn od wielu lat wydawany jest przez Valkea Media.

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

Źródło: Klif

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764