logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Magazyny firmowe domeną Colours Factory

  PR 04.08.2011, przeczytano 4345 razy

Wszystkie firmy próbują stworzyć coś więcej aniżeli standardową ofertę reklamową. Colours Factory, ekspert w dziedzinie druku reklamowego, dostrzega szansę na unikalny przekaz i niekonwencjonalną formę zaistnienia na rynku w custom publishingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyny-firmowe-domena-colours-factory,13148,artykul.html

Czym jest custom publishing? To narzędzie marketingowe pozwalające na komunikację z ściśle określoną grupą docelową. Forma ta pozwala na wykreowanie relacji racjonalnej i emocjonalnej z potencjalnym klientem. Prasa firmowa buduje świadomość i kształtuje lojalność wobec marki. Profesjonalnie przygotowana gazeta dla firmy to sposób na niekonwencjonalne zaistnienie na rynku reklamowym. Prasa firmowa realizuje i scala cele marketingowe przedsiębiorstwa z potrzebą uzyskania informacji przez klienta. To swoisty rodzaj dialogu konsumenta z marką.

Obecnie istnieją czasopisma z każdej branży dedykowane w zasadzie każdej grupie docelowej. Celem nadrzędnym publikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa jest informowanie i edukowanie otoczenia na tematy związane z firmą. Colours Factory drukuje czasopisma przygotowywane z myślą o pracownikach, klientach oraz kontrahentach. Prasa tradycyjna wciąż zapewnia najszersze dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców. – komentuje członek zarządu Colours Factory, Kamil Nagórka.

Firmy, które decydują się na publikacje typu custom publishing wykazują dbałość o klientów. Jakość i forma przygotowywanych materiałów mają ogromne znaczenie. Jeśli zatem magazyn ma być wizytówką firmy, to warto zaufać rzetelnym partnerom. Inwestycja w najnowsze technologie, terminowość i postawa pro kliencka sprawiają, że Colours Factory należy do najlepszych. Drukarnia od kilku lat współpracuje z wydawnictwami specjalizującymi się w przygotowywaniu prasy branżowej. W Colours Factory drukowane są tytuły takie jak Mercedes Magazyn, Diners Club, Prosto z Żywca, Więcej Niż Energia, Życie Żubra PKO SA i wiele innych.

Więcej informacji o Colours Factory oraz pełną ofertę usług drukarni można znaleźć na www.coloursfactory.pl.

Źródło: Colours Factory

www.coloursfactory.pl

Dodatkowe informacje:

Colours Factory powstało w marcu 2005 roku. W Zarządzie firmy zasiada Wioletta Wiśniewska oraz Kamil Nagórka. W ciągu kilku lat Colours Factory zyskało miano jednej z największych i najsolidniejszych drukarń reklamowych. Drukarnię Colours Factory wyróżnia znamienity zespół ludzi, ponadto cechuje ją niezwykle dynamiczny rozwój, który idzie w parze z wysokim standardem oferowanych usług. Do portfolio klientów Colours Factory należą zarówno wielkie korporacje, agencje reklamowe i sieci handlowe, jaki i niewielkie firmy oraz klienci indywidualni. Sieć dystrybucji i usługi poligraficzne oferowane przez Colours Factory obejmują cały kraj. Drukarnia wspiera między innymi Towarzystwo Przyjaciół dzieci w Pile, Pilski Dom Kultury, Stowarzyszenie Kulturalno-Ekologiczne Ton Kultury oraz Dom dziecka w Kijaszkowie. Colours Factory otrzymała tytuł „Gazeli Biznesu 2010”, jako najdynamiczniej rozwijająca się drukarnia w Polsce według miesięcznika „Puls Biznesu”. Więcej informacji o Colours Factory oraz pełną ofertę usług drukarni, można znaleźć na www.coloursfactory.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764