logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magda Baljon nową head of creative w Green Parrot

  PR 12.10.2022, przeczytano 755 razy
ilustracja

Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała do roli head of creative. Przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magda-baljon-nowa-head-of-creative-w-green-parrot,397586,artykul.html

Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji.

- Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii technologia - kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach – zapowiada Magda Baljon.

Od 8 lat Magda Baljon zdobywa doświadczenie i realizuje projekty marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava, gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor. Od kilku miesięcy zarządza całym działem kreacji w Green Parrot, w którego skład wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z którymi regularnie współpracuje projektowo.

- Dział kreacji w Green Parrot to bardzo utalentowana, zgrana i zżyta ze sobą grupa ludzi, dlatego ta rekrutacja była tak dużym wyzwaniem. Cieszę się, że Magda jest z nami, bo oprócz talentu wnosi do firmy wspaniałą osobowość, która, mam wrażenie, jest świetnie dopasowana do reszty kreatywnego plemiona - komentuje zmiany founder Green Parrot, Szymon Paroszkiewicz.

Źródło: Green Parrot

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764