logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magda Garska nowym szefem Cut Cut Production House

  PR 15.04.2016, przeczytano 826 razy

W kwietniu Magda Garska objęła stanowisko szefa produkcji CUT CUT Production House. Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magda-garska-nowym-szefem-cut-cut-production-house,28185,artykul.html

Na zasadach wolontariatu współpracowała z Fundacją Synapsis – realizując między innymi akcje „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, „Biegiem na pomoc” czy „Dziecko Ci nie powie, że ma autyzm”.

Prywatnie wielbicielka filmu. Kiedy nie produkuje i nie ogląda filmów, prawdopodobnie jest w podróży albo biega z rakietą po korcie tenisowym.

Ideą CUT/CUT było i jest dostosowywanie się do potrzeb intensywnie rozwijającego się rynku reklamy, dzisiaj w szczególności w obszarze mediów digitalowych. Wyprodukowanie wysokiej jakości contentu do mediów digitalowych jest większym wyzwaniem niż wysokobudżetowej reklamy tradycyjnej. Produkcje digitalowe wymagają znacznie szybszego działania i większej kreatywności zespołu produkcyjnego, przy często niższych budżetach. Wierzę, że doświadczenie Magdy pozwoli nam na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – mówi Angelika Kuśnierz, CEO Gutenberg Networks, którego częścią jest CUT/CUT Production House.

Źródło: DDB Warszawa

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764