logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Boczarska nową ambasadorką linii Acer Swift

  PR 20.07.2021, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Magdalena Boczarska, znana polska aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna – laureatka wielu nagród filmowych – w tym Orła za pierwszoplanową rolę w filmie „Sztuka Kochania”, została nową ambasadorką linii notebooków Swift, która należy do firmy Acer. Współpraca jednej z najlepszych polskich aktorek z firmą będzie przebiegać pod hasłem: „Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-boczarska-nowa-ambasadorka-linii-acer-swift,392339,artykul.html

Wielokrotnie nagradzana polska aktorka jest nieustannie obecna na małym i wielkim ekranie. Możemy podziwiać ją w wielu polskich serialach i filmach, które cieszą się renomą zarówno na rynku krajowym, jak również europejskim. Nowa ambasadorka firmy Acer jest laureatką nagrody: Złote Lwy za najlepszą rolę kobiecą na 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którą otrzymała za występ w filmie: „Różyczka”. W wolnym czasie aktorka jest bardzo aktywną osobą, regularnie uprawia sport, a dbałość i pracę nad własną sylwetką – udowodniła wielokrotnie podczas startów w triathlonie.

Magdalena Boczarska to wspaniała polska aktorka, która z pasją realizuje swoje marzenia i każdego dnia dąży do doskonałości. Pewna siebie, niezwykle energiczna, intensywnie angażująca się w każdy projekt - właśnie takie cechy według Jeremiego Rybaka, Head of Marketing przejawia nowa ambasadorka firmy Acer. Swift jest marką, która idealnie komponuje się z powyższymi cechami. W swojej pracy stawia na lekkość, która pozwala na nieprzerwaną pracę – bez względu na miejsce jej wykonywania. Acer Swift 5 z technologią Intel Evo to urządzenie dla osób pewnych siebie, aktywnych i mobilnych w ciągu dnia, których praca i jej warunki – potrafią zmienić się w ułamku sekundy. Właśnie, dlatego linia notebooków Swift to idealne rozwiązanie dla Magdaleny Boczarskiej.

- Bardzo cieszy mnie możliwość współpracy z firmą Acer. Linia Swift idealnie wpasowuje się w kanon i styl życia, który preferuję. Ruch, aktywność i energia, na tym zależy mi najbardziej. Z wielką radością oczekuje naszego wspólnego projektu. Zdradzę wszystkim – będzie ciekawie! - Magdalena Boczarska.

Motywem przewodnim kampanii Acer Swift i Magdaleny Boczarskiej jest hasło „Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu”, a cały projekt ma sprawić, by przyszłość była przyjemniejszym miejscem do życia, niż teraźniejszość.

Współpracę Magdaleny Boczarskiej z marką Swift można obserwować w mediach społecznościowych firmy Acer. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Firma Acer będzie nieustannie wspierać Magdalenę Boczarską podczas jej projektów aktorskich i na pewno pomoże jej w codziennej pracy.

Źródło: Acer Polska

www.acer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764