logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Boczarska nową ambasadorką linii Acer Swift

  PR 20.07.2021, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Magdalena Boczarska, znana polska aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna – laureatka wielu nagród filmowych – w tym Orła za pierwszoplanową rolę w filmie „Sztuka Kochania”, została nową ambasadorką linii notebooków Swift, która należy do firmy Acer. Współpraca jednej z najlepszych polskich aktorek z firmą będzie przebiegać pod hasłem: „Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-boczarska-nowa-ambasadorka-linii-acer-swift,392339,artykul.html

Wielokrotnie nagradzana polska aktorka jest nieustannie obecna na małym i wielkim ekranie. Możemy podziwiać ją w wielu polskich serialach i filmach, które cieszą się renomą zarówno na rynku krajowym, jak również europejskim. Nowa ambasadorka firmy Acer jest laureatką nagrody: Złote Lwy za najlepszą rolę kobiecą na 35. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którą otrzymała za występ w filmie: „Różyczka”. W wolnym czasie aktorka jest bardzo aktywną osobą, regularnie uprawia sport, a dbałość i pracę nad własną sylwetką – udowodniła wielokrotnie podczas startów w triathlonie.

Magdalena Boczarska to wspaniała polska aktorka, która z pasją realizuje swoje marzenia i każdego dnia dąży do doskonałości. Pewna siebie, niezwykle energiczna, intensywnie angażująca się w każdy projekt - właśnie takie cechy według Jeremiego Rybaka, Head of Marketing przejawia nowa ambasadorka firmy Acer. Swift jest marką, która idealnie komponuje się z powyższymi cechami. W swojej pracy stawia na lekkość, która pozwala na nieprzerwaną pracę – bez względu na miejsce jej wykonywania. Acer Swift 5 z technologią Intel Evo to urządzenie dla osób pewnych siebie, aktywnych i mobilnych w ciągu dnia, których praca i jej warunki – potrafią zmienić się w ułamku sekundy. Właśnie, dlatego linia notebooków Swift to idealne rozwiązanie dla Magdaleny Boczarskiej.

- Bardzo cieszy mnie możliwość współpracy z firmą Acer. Linia Swift idealnie wpasowuje się w kanon i styl życia, który preferuję. Ruch, aktywność i energia, na tym zależy mi najbardziej. Z wielką radością oczekuje naszego wspólnego projektu. Zdradzę wszystkim – będzie ciekawie! - Magdalena Boczarska.

Motywem przewodnim kampanii Acer Swift i Magdaleny Boczarskiej jest hasło „Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu”, a cały projekt ma sprawić, by przyszłość była przyjemniejszym miejscem do życia, niż teraźniejszość.

Współpracę Magdaleny Boczarskiej z marką Swift można obserwować w mediach społecznościowych firmy Acer. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Firma Acer będzie nieustannie wspierać Magdalenę Boczarską podczas jej projektów aktorskich i na pewno pomoże jej w codziennej pracy.

Źródło: Acer Polska

www.acer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764